Spring naar bijdragen

Auteurs van dit blog

100% NL groeit fors in doelgroep 20-34

de redactie

239 weergaven

100% NL, de zender met de beste muziek van Nederland, groeit fors in de jonge doelgroep. Het marktaandeel in de leeftijdscategorie 20-34 stijgt van 2,5 (december 2017 - januari 2018) naar 3,7 (december 2018 – januari 2019) dat is een stijging van 48% in een jaar tijd. De forse groei van het marktaandeel is vooral terug te zien op het tijdstip van De Barry Paf Show. De nieuwe ochtendshow op 100% NL laat bijna een verdubbeling (96%) zien in het marktaandeel 20-34 ten opzichte van vorig jaar. Dit blijkt uit het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) over de periode december 2018 – januari 2019. 

 

BarryPafShow.jpg.bb899059391dde68a4087c5c30197eef.jpg

Bron: NLO/GfK, ma-vr 06:00-10:00 uur, marktaandeel


Carlo de Boer, algemeen directeur RadioCorp: “Het is fantastisch om te zien dat we steeds interessanter worden voor de jongere generatie en tegelijkertijd ons huidige doelgroep behouden! In december zijn we gaan vlammen we de nieuwe Barry Paf Show en is Chantal Hutten met haar eigen middagshow gestart. Ook lanceerden we een frisse, nieuwe huisstijl. Dit allemaal met als doel om te verjongen als merk en een bestaande doelgroep verder uit te kunnen bouwen. Ik ben natuurlijk heel trots dat we daar nu al resultaat van zien. Dit belooft alleen maar goeds voor de toekomst!”



0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.