Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.749 discussies in dit forum
-
De Duitse wekelijkse top40, Schlager Der Woche van 1975 tot 85, complete afleveringen. Let op, tis zo'n 1,7GB Link week geldig [verborgen inhoud] grt. June
-
- 0 antwoorden
- 658 weergaven
-
-
Eerste officiële programma op BBC Radio 6 Music. 20020311 Phil Jupitus 07.00 - 09.00 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Met de volgende artiesten: Ash, Ian Durry and The Blockheads, Cornership, Ben Folds, James, The Jam, Stereophonics, Elvis Costello, Lupine Howl, REM, Alanis Morissette, Rod Stewart and The Faces, Joey Ramone, Sheryl Crow, U2, Jimi Hendrix, Lenny Kravitz, Embrace en Blondie. Wayback Machine 15-02-2002: "6 Music is a station for people who are passionate about pop and rock music. Expect a rich mix of contemporary and classic artists ranging from The Clash through to Sly & The Family Stone, via Beck, Bjork and Public Enemy. The ne…
-
- 0 antwoorden
- 749 weergaven
-
-
Cleaned by Oldies 45 - that was great Harm, but they didn't mention the owner and I don't know, but enjoy the recording ! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 22-5-1982. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 718 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 2,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 14-5-1977. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 886 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Bedankt Harm (Oldies 45 ) voor de opname en upload destijds Dankzij hem veel te beluisteren gehad [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Een hele tijd geleden had ik al es the story of Radio Luxemburg hier in het internet radio cafe online gezet. Ik dacht dat dat een programma op zichzelf was, maar ontdekt nu hier deel 2. Ik heb die destijds in 2006 opgenomen van een cassette en toen op de Golden Radio NL server gezet, alweer 9 jaar geleden [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 2 followers
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 10-5-1980. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 707 weergaven
-
-
BBC Radio 4 documentary about Radio Luxembourg, broadcast 24 December 1985 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hebben jullie al geluisterd naar het nieuwe oldies station wat Caroline vandaag begonnen is ? Ik zit te genieten van Roger Day die herinneringen ophaalt aan zijn Caroline periode.
-
- 13 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 27-4-1985. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 688 weergaven
-
-
DARC is de naam voor Deutsche Amateur Radio Clubs. Ze zijn zijn daarmee een soort Duitse Veron en/of VRZA Van de DARC zijn vele lokale radio-clubs in Duitsland lid. De club bestaat in 2015 65 jaar en een van de activiteiten die ze in het jubileum jaar uitvoeren is een wekelijks radio programma dat op zondagmorgen wordt uitgezonden op de Korte Golf. Ze worden daarbij gesponsord door Östereichische Rundfunk Sender (ÖRS) die eigenaar is van de kortegolfzender in Moosbrunn bij Wenen. Het programma wordt vanuit Moosbrunn uitgezonden op zondagmorgen van 09.00-10.00 UTC (11.00-12.00 zomertijd) op 6070 kHz met 100 kW vermogen. Op maandagmiddag is de herhaling van 15.00-16.00…
-
- 12 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server. Destijds wat van die bandjes gehad die ik dan weer doorgaf aan wat andere stations MPM Info show-1986 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 900 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 945 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 27-4-1985. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 817 weergaven
-
-
wolfmanjacklaatsteshowjuli1995 [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 954 weergaven
- 1 follower
-
-
Het allereerste uur van Capital Radio uit 1970 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 797 weergaven
- 1 follower
-
-
1977CapitalRadio-Bottom30a [verborgen inhoud] 1977CapitalRadio-Bottom30b [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 904 weergaven
- 1 follower
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 17-4-1971. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 714 weergaven
-
-
Ik weet helaas lang niet alles en leer nog altijd graag bij. Wie hier wat over weet, mag het erbij zetten Always I wanna learn, so if you know something about this - tell me KGO-02-08-08-DrDonRoseInterview [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Skues40thanniversarytributes-98 [verborgen inhoud] Skues40thanniversarytributes-98a [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 773 weergaven
- 1 follower
-