Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.749 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] Iemand die het lijstje wil maken?
-
- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
Luxemburg-19761231-1900-1929-MikeVerdrengh
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
RadioLuxemburg-closedown-1991 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Weet iemand wie begin jaren 70 PeePee was op Radio Luxemburg?
-
- 8 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Luxembourg - A History Of Radio Luxembourg 1 [verborgen inhoud] Radio Luxembourg - A History Of Radio Luxembourg 2 [verborgen inhoud] Radio Luxembourg 00-00-1900 BobStewart [verborgen inhoud] Radio Luxembourg 00-00-1900 Tony Prince 2 [verborgen inhoud] Radio Luxembourg 00-00-1900 Tony Prince 3 [verborgen inhoud] Radio Luxembourg 00-00-1900 Tony Prince 4 [verborgen inhoud] Radio Luxembourg 00-00-1900 Tony Prince 5 [verborgen inhoud] Radio Luxembourg 00-00-1930's Rowntrees-Ovaltineys [verborgen inhoud] …
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Luxembourg 01-08-1965 Barry AlldisTop 20 [verborgen inhoud] Radio Luxembourg 26-06-1966 Barry AlldisTop 20 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Tja, Radio Luxemburg had in het verleden een hele ochtend met Nederlandstalige uitzendingen, in de loop van de jaren 70 werd dat steeds minder en uiteindelijk bleef er nog maar een beetje in de avonduren over. Een van de opnames die ik in mijn, als analoog freak, opbouwend digitaal archief heb is een leuke van Mike Verdreng... let eens op hoe hij de naam "Mariska Veres" uitspreekt... Henk Kruize [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Heb nog geen tijd gevonden om deze opnames minitieus te beluisteren om meer informatie te krijgen. Maar misschien herkent iemand het en weet datum, tijd e.d. Muziek is super (tja, mijn generatie...) en in stereo. Dus alle informatie is zeer welkom. Dank alvast. [verborgen inhoud] lastluxie2a.mp3 [verborgen inhoud] lastluxie2b.mp3 [verborgen inhoud] lastluxie1a.mp3 [verborgen inhoud] lastluxie1b.mp3
-
-
- 1 antwoord
- 942 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 419 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 445 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 450 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 482 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Luxemburg Christmas 1966 Jack Jackson [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Erg leuk om te zien. Zit wat info bij. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 874 weergaven
- 1 follower
-
-
Vanaf 1967 heb ik zelf vele vele opnames gemaakt van alle zeezenders die er ooit geweest zijn in West-Europa maar in die tijd was ik ook een luisteraar van de Nederlandse uitzendingen op Radio Luxemburg. Op Zondag "Tiener Topper Tijd" met Guus jansen jr en later Peter Koelewijn, de "Felixtalige uitzendingen" met Felix Meurders en nog vele anderen. Helaas werd in de loop van de jaren 70 de NL tijd flink ingekort en had je nog maar 1 DJ met o.a. Mike Verdrengh etc. Toen stond ik er niet bij stil om er ook opnames van te maken maar nu zou ik die o zo graag nog eens terug willen horen.. Wie zou er wat leuke Nederlandse Luxemburg shows hier op dees schone site …
-
-
- 25 antwoorden
- 5,9k weergaven
- 2 followers
-
-
Een hele tijd geleden had ik al es the story of Radio Luxemburg hier in het internet radio cafe online gezet. Ik dacht dat dat een programma op zichzelf was, maar ontdekt nu hier deel 2. Ik heb die destijds in 2006 opgenomen van een cassette en toen op de Golden Radio NL server gezet, alweer 9 jaar geleden [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 2 followers
-
-
Vanaf vandaag probeer ik iedere dag een 208 programma te posten. Ze zijn afkomstig van Vincent en door mij uitgezocht. [verborgen inhoud]
-
- 70 antwoorden
- 10,6k weergaven
-
-
Geachte Forumlezers, Hier een paar oude recordings uit m'n eigen archief van Luxy 208 mg. Opgenomen met m'n pa zijn Philips bandrecorder, later kreeg ik hem van m'n pa😄 Kwaliteit is niet al te, maar.... 3x Luxemburg Engelse Service 1976 Luxemburg Nederlands Service 1977 1978 [verborgen inhoud] Groet, HA
-
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 5,7k weergaven
- 1 follower
-
-
In het blad Fabulous 208 van 6 April 1968 staat een artikel over het nieuwe format van de Engelstalige programma's van 208 dat op 31 Maart 1968 om 19:00 is ingegaan. Als je op de plaatjes hieronder klikt kun je ze in groter formaat lezen op Flickr: [verborgen inhoud] Dit was de volledige programmering vanaf 2 April: [verborgen inhoud] En dit was de programmering in de week ervoor: [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 292 weergaven
-
-
Test transmission from the LV18, berthed at the Ha'Penny Pier, Harwich. Recorded from FM (106.8) this has been on a loop since early evening- continuous music and IDs [verborgen inhoud] Shaun
-
- 57 antwoorden
- 8k weergaven
- 1 follower
-
-
Een tijdje terug waren er enkele verzoeken voor Radio Mi Amigo International opnames. Ben een mapje met opnames van vorig jaar tegengekomen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 996 weergaven
-
-
Elke werkdag via de 3985 en 6005 kHz vanuit Duitsland: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-