Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.749 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] Ooit zelf opgenomen in New York Z100 NY Morning Zoo 16--8-1990 met Ross Brittain and Gary Brian 6.18-6.50h, 7.23-7.55h en 8.17-9.51h
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Toch nog een keer proberen met Mediafire. Als de files niet te downloaden zijn dan hoor ik het graag en zet ze weer op Zippy. Iets voor de wat jongere ouderen onder ons. Dit zijn tapes die we hebben opgenomen tijdens onze eerste reis naar Amerika. Deze bracht ons o.a. naar New York. Daar is ook de eerste tape opgenomen. 2 x 45 minuten ofwel WHTZ. Dit is Z-100 zoals ik het ken en het liefste hoor. Pompende compressorlimiters met echte dance van die tijd. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De volgende 45 minuten is voor met een zogenaamd Urban Adult Contemporary format wat ze in die tijd nog hadden. Wiki: 'By 1995, WHUR became one of the highest rated r…
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 516 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 448 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 465 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 679 weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud] Dit is de audio van een TV programma.
-
-
- 3 antwoorden
- 657 weergaven
-
-
Hallo allemaal, Ben eigenlijk net lid geworden, en heb iets waarmee ik hopelijk veel liefhebbers van zeezenders een groot plezier mee doe, nl: Heb enige tijd geleden op het internet een radiostation ontdekt dat draait met het format van de zeezenders. Oude uitzendingen van zeezenders, muziek, reclame en jingles uit die ons zo geliefde periode draait dit station. Alsmede ook programma's uit eigen beheer, maar steeds ge-ent op het zeezender format. Iedere zaterdagavond van 21.00 tot middernacht te beluisteren, live in de uitzending verzoekaanvragen doen en - eventueel - chatten met luisteraars of DJ behoord tot de mogelijkheden. Iets voor de liefhebbers (w…
-
-
Verschillende airchecks & videochecks van shockjock Howard Stern. [verborgen inhoud] Voor de liefhebbers... Eenmalig geplaatst. Worden hierna definitief verwijderd.
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
"Since February 1, the Ukrainian Radio has resumed its medium-wave broadcasting on a frequency of 549 KHz, as the corporate website of the Public Broadcaster reported. The medium-wave transmitter "UA: Ukrainian Radio" in the village of Luch, Mykolaiv region, with a capacity of 500 kW, covers most of Ukraine (60% of the territory during the day, including the occupied territories, and from evening to morning it covers the entire territory of Ukraine). [verborgen inhoud]
-
-
- 21 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Wie is er goed in Frans? Dit artikel lijkt te suggereren dat de Zwitserse publieke omroep terug wil op FM. Luistercijfers zijn ingestort na het verlaten van de FM. Maar mijn Frans is niks, dus ik snap het niet. 20 minutesLa SSR pourrait envisager de revenir à la FMFace à la chute de l'audience depuis l'introduction de la DAB au début de l'année, la SSR pourrait revenir à l'ancien système si le Parlement prolonge ses concessions.Rink
-
-
- 15 antwoorden
- 722 weergaven
- 1 follower
-