Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.855 discussies in dit forum
-
Dit is opgenomen door Hans Hogen doorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 324 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Luxembourg-19700403-2037-2125-PaulBurnett-PaulBurnettShow-Edits-44min Datum is niet zeker, wel aannemelijk. De line up wijkt af van de opname 1924-2003 van 31-03-1970 (oorspronkelijke datum van opname). Hier wordt Pete Murray genoemd, zat op een vrijdagavond. En een andere opname van die dag (0044-0058, datum niet zeker) zit Paul Burnett tussen 0000-0200. Is wel in dezelfde week op basis van de genoemde noteringen in de Top 20. Daarom gekozen voor 03-04-1970. 00:00 The Dave Clark Five - Everybody Get Together (uitgebracht in de UK op 06-02-1970, nummer 5 in de [verborgen inhoud]). 02:08 Paul Burnett. 02:36 Val McKenna - Love Feeling (uitgebracht in de U…
-
- 0 antwoorden
- 365 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 687 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 308 weergaven
-
-
Dit is vandaag precies 39 jaar geleden opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 178 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 245 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 233 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 257 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 192 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] WMET-Chicago-19820301-Onbekend-44min-FM
-
- 0 antwoorden
- 397 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 213 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 206 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 208 weergaven
-
-
Tussen de cassettes, die Hans in de VS opgenomen heeft, kom ik in de beschrijvingen op de cassette labels ook af en toe de woorden "AM stereo" tegen. Soms is dat van stations, die ook in stereo op de FM uitzonden, maar ik heb nu wat materiaal gevonden waarvan ik een heel sterk vermoeden heb dat het echt opname van AM Stereo stations. Hierbij wat korte fragmenten, die ik op een kant van een cassette tegenkwam. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Er zijn ook nog langere AM Stereo opnamen, die ga ik nog separaat plaatsen.
-
-
- 22 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 167 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 150 weergaven
-
-
-
-
- 10 antwoorden
- 545 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud] En hier zijn nog meer opnamen met Bob Shannon uit mijn eigen archief: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 197 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 163 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 159 weergaven
-
-
The following several files, recorded from the air of the station of the stars in June 1987. The quality of the swinging wave 208 meters, but this is normal in more remote areas from the powerful transmitter in Marnach... DJ Bob Stewart in studio ... [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] valid until Saturday, 18 January
-
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Luxembourg-19870906-2203-2300-BobStewart Wordt geen datum genoemd, maar aan de hand van het nieuws 2300-2327 gedateerd, deze opname sluit hier op aan. Voor de ?? wordt nog een antwoord gezocht. 00:00 Einde nieuws. Wie presenteerde deze?? Tony?? 00;08 Jingle Power Play. 00:13 [verborgen inhoud]: Partland Brothers - Soul City (uitgebracht in de UK augustus 1987). 03:59 Reclame. 04:30 Chris Rea - Loving You (uitgebracht in de UK op 05-02-1982). 08:51 Bob Stewart/ 09:09 Level 42 - It's Over (uitgebracht in de UK augustus 1987). 13:25 Bob Stewart (10 over 10). 15:09 Tanya Tucker - Not Fade Away (uitgebracht in de UK in augustus 1979 al de b-kant van I'm the …
-
- 0 antwoorden
- 269 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Normaal gesproken probeer ik opnamen zoveel mogelijk "schoon" te maken", in dit geval heb ik dat niet gedaan, teneinde de ontvangstkwaliteit intact te laten. Voor de liefhebbers!
-
-
- 1 antwoord
- 211 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 181 weergaven
-
-