Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.809 discussies in dit forum
-
Dit zijn opnamen uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 135 weergaven
-
-
Dit is een opname uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 125 weergaven
-
-
Dit is een opname uit eigen archief. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 280 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 139 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 130 weergaven
-
-
Dit zijn opnamen uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 117 weergaven
-
-
Dit is een opname uit eigen archief op DAT. [verborgen inhoud] Voor m'n werk ben ik heel vaak in zuid-west Engeland geweest. Ik verbleef dan meestal in de buurt van Malmesbury (soms ook in Swindon, Tetbury, Chippenham, etc). In welke plaats ik deze opname gemaakt heb weet ik niet meer. In Malmesbury verbleef ik dan in The Old Bell : "The Old Bell Hotel in Malmesbury, England, dates back to 1220 and is claimed to be the oldest purpose-built hotel in England, originally serving as a guest house for the nearby Abbey"(volgens Google AI) Deze foto maakte ik in februari 1982, links zie je "The Old Bell": [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 150 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 123 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 114 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Luxembourg-19700411-2100-2200-DaveChristian-KidJensen-DaveChristianShow-KidJensenShow Vervolg van 2040-2100. Matige opname, verschil in snelheid. Geprobeerd zo goed mogelijk op snelheid te zetten. Datum is zeker, maar er wordt geen datum genoemd in deze opname. Er wordt in het nieuws gesproken over de Apollo 13 lancering en aankomst in een baan om de aarde. Lancering was op 11-04-1970 om 13:00 lokale tijd. Op 50:45 geeft Kid Jensen aan dat na middernacht Tony Prince komt en vermeld dat het dan zondag is. De 12 is een zondag. Kid Jensen bevestigd het nogmaals aan het eind van het programma bij de promo van de Sound Survey show, ook op zondagavond. Deze o…
-
-
- 2 antwoorden
- 306 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 128 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 121 weergaven
-
-
From my own archive, on request by Funpirate. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 205 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Luxembourg-19700411-2040-2100-DaveChristian-DaveChristianShow Matige opname, verschil in snelheid. Datum is zeker niet 12-04-1970 maar van een dag eerder. In het volgende uur is er de bevestiging. Deze komt zo snel mogelijk beschikbaar. Header, tekst en link zijn aangepast. 00:00 Norman Greenbaum - Spirit in the Sky (uitgebracht in de UK op 06-02-1970, voormalige [verborgen inhoud]). 01:20 Dave Christian. 03:06 Dionne Warwick - Let Me Go to Him (uitgebracht in de UK op 10-04-1970, [verborgen inhoud]). 05:22 Dave Christian. 05:40 Power Play jingle. 05:51 [verborgen inhoud]: Tom Jones - Daughter of Darkness (uitgebracht in de UK 10 -04-1970). 08:33 Dave C…
-
-
- 1 antwoord
- 347 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 130 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 122 weergaven
-
-
BBC R1 Top 40 Chart edits 30 3 1980 en 22 3 1981 Andermaal een Sakura "container" cassette, ditmaal huilende kwaliteit [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 165 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] WOKY-Milwaukee-19600912-1106-1137-RonRiley
-
-
- 1 antwoord
- 190 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 137 weergaven
-
-
Dit is een opname uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] Naar Scott Miller heb ik vaak geluisterd. Vooral ook naar zijn Sixties at Six : WJMK 16-04-1996 18:00-19:00 - Scott Miller met Sixties at Six
-
- 0 antwoorden
- 139 weergaven
-
-
Container-cassette: BBC R1 ergens eind 1979 vermoed ik in de ochtend, DJ onbekend Geen idee hoe of wat. Op B-zijde van C60 cassette plots ander spul en niet radio gerelateerd, dus afgehaakt. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 355 weergaven
-
-
Dit is een (AM) opname uit eigen archief. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 127 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 108 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 129 weergaven
-
-
Dit is een opname uit eigen archief (van de ASTRA satelliet). [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 130 weergaven
-