België
Voor discussies over radio in België (AM/FM/DAB+)
1.018 discussies in dit forum
-
Van de Golden Radio NL server Radio Kompas Koekelare 101.7 FM - 05031983 - 1500-1600 Uur - Tom De Bree - Kompas Top 40 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 940 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Westpoint Koksijde - 13081981 - 1800-1910 Uur - Bart Van Der Zee - De Verzoekdoos + Eric Sinjoor [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Westpoint Koksijde - 12091981 - 1300-1400 Uur - Tony Van Beveren - Middagshow Nonstop [verborgen inhoud] Westpoint Koksijde - 12091981 - 1600-1708 Uur - Wim Verbeeck - Musicmachine 4de Aflevering [verborgen inhoud] Westpoint Koksijde - 13081981 - 1500-1600 Uur - Tony Van Beveren - Middagpauze [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 724 weergaven
-
-
Op deze warme zondag keer ik graag terug naar 27 juli 2018. Op de warmste dag van vorig jaar haalde de thermometer op bepaalde plaatsen 38 graden! Precies die dag kwam de Qmusic Top 500 van de Zomer tot een ontknoping. Uitgezonden vanaf het Q-Beach House in Oostende zijn dit de laatste 65 nummers: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Een uurtje Radio Donna - 02 05 2002 - Ferry Maat Soul show [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Presentatie: Wouter De Vries en Koen Van der Sloten [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 912 weergaven
-
-
Cleaned by Oldies 45 Contact-Brussel-101.3mhz-19810128-1808-1908-onbekend [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Walter Popular,13-6-1986,22-23 uur [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ron RadioKompas-12-9-1987-2115-2200 [verborgen inhoud] RadioKompas-12-9-1987-2200-2245-Loos alarm-Rene Loos [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Seven, 5-7-1983 ,Ton Schipper, 17-18 uur [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Het dj-collectief (DJ Bobby Ewing, DJ Lars Capaldi en DJ Loveboat) bestaat 25 jaar en zorgt voor ambiance. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 643 weergaven
-
-
Sven Ornelis en Kürt Rogiers presenteerden vandaag vanuit Disneyland Parijs deze Disney Top 30, inclusief een huwelijksaanzoek in de uitzending. [verborgen inhoud] Heb per ongeluk een kwartier teveel opgenomen. 🙄 De lijst: 1. Beauty & The Beast - Beauty & The Beast 2. Frozen - Let It Go 3. Circle of Life - The Lion King 4. A Whole New World - Aladdin 5. Under The Sea - The Little Mermaid 6. You'll be in My Heart - Tarzan 7. Can You Feel The Love Tonight - The Lion King 8. Hakuna Matata - The Lion King 9. Supercalifragilisticexpialidocious - Mary Poppins 10. Colors of the Wind - Po…
-
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Gisteren is Christophe Lambrecht (48 jaar) overleden aan de gevolgen van hartproblemen. Hij presenteerde het programma 'Music@Work' op Studio Brussel. Hij was ook één van de drie presentatoren van de eerste editie van Music For Life in 2006. Studio Brussel draait vandaag non-stop de lievelingsmuziek van Christophe en er zijn persoonlijke berichten van luisteraars te horen. Veel sterkte aan Studio Brussel, familie en vrienden. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 880 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Walter Radio Kompas, 1-1983, Eric Daem, 16-17 uur, Peepshow [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Halloha Vandaag vond ik dan toch eindelijk oeff......enkele Belgische streamlinks die sommigen zoeken het gaat over Radio Nostalgie en JOE FM. Bij mij werkt het in ieder geval in mijn StreamWriter om te luisteren en op te nemen voor het archief om te nemen voor de Golden Radio club Hierbij en veel geluk! JOE FM: [verborgen inhoud] Radio Nostalgie radiostream[verborgen inhoud] Nog bijgevoegd Qmusic radiostream LET OP!! ACC geen mp.3 helaas [verborgen inhoud] Voor mij waren JOE FM en Qmusic een probleem dat opgelost is Ik hoop dat ik hiermee wat mensen help Vriendelijke groeten Jean-Pierre
-
- 5 antwoorden
- 3,3k weergaven
-
-
Peter van de Veire ging zich ergens in Vlaanderen verstoppen, de luisteraar die hem vond won 1 jaar lang chocolade. Dit jaar heeft Peter Paasei het extra moeilijk gemaakt en daardoor werd hij pas na 5 dagen zoeken gevonden. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Te gast: 2 Fabiola [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-