België
Voor discussies over radio in België (AM/FM/DAB+)
1.018 discussies in dit forum
-
4FM-20041126-2145-2350-AnnGrutman-IloveThe80s - [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Hierbij alle gegevens van de evenementenradio die even in de lucht is dit weekend tot en met woensdag ________________________________________________________________________________________________________ Radio Corneel uit Veldegem zend dag en nacht live programma's uit [verborgen inhoud] Radio Corneel stopt zondagavond! Zijn er mensen die Radio Sijsele kunnen opnemen? Mijn computer is bezet doordat ik alleen van de Radio Corneel player kan opnemen met geluid en met een recorder ik heb geen werkende links voor in mijn StreamWriter waar ik diverse …
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Hallo goedemiddag ik ben een verzamelaar van heel veel jingels voornamelijk van de jaren 80 maar ook van nu. Ik ben op zoek naar een bijzonder pakket van Calypso Radio wie weet er meer van ? mvg Irving
-
-
- 6 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
Uit het archief van Paul Baele, vers van de recorder. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 985 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Heeft iemand volledige programma-uren van Magic Seven Music uit Zellik van 1983/84? Rudy van Vlaanderen, Ton Schipper, Eric Vinck... :-)
-
- 6 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
60 Jaar Belgische Radio-Nand Baert (50 minuten-LP) [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Op 1 april 1984 werd radio Kompas plots radio Nova, zogezegd overgenomen door een Amsterdamse radio. Radio Andromeda was diezelfde dag als radio Kompas te horen (maar hiervan heb ik geen opnames)
-
-
- 1 antwoord
- 571 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Peter Vrakking [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Cite 1978 11 11 1600 1700 Marc Moulin [verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronny Radio Milac - 10-11-1991-1400-1500 [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 738 weergaven
- 2 followers
-
-
2-6-1982 Kompas Hugo Meulenbroek 11-12 [verborgen inhoud] Met dank aan Walter Beilo op de Golden Radio NL server
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Mogelijk dat deze al es voorbij is geweest. Ook wij hebben 'm destijds opgepikt via een ander kanaal radiomaeva-emergencybroadcast-june82
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
45 jaar geleden ging RNI , een kleurrijk radiostation vanaf de Mebo 2 , van start en begon een radio avontuur dat duurde tot 31-8-1974. Kennedy FM , een evenementenstation, zal tussen 8-12 juli 2015 hier uitgebreid aandacht aanbesteden mmv vele RNI en andere zeezender deejays. KFM is nu al te beluisteren met nonstop muziek, de fm zender gaat in de nacht van 7 op 8 juli aan om middernacht met dan een 3 uur durende terugblik op RNI met vele niet eerder gehoorde fragmenten. Kennedy FM komt gedurende die periode vanuit het Kennedy hotel in Kortrijk. Op de website van KFM veel foto's en info over het project, de stream loopt direct met de uitzendingen. [verborgen inhoud] …
-
- 22 antwoorden
- 3,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Maeva - Frans Babbelaar - Muziekmenu - 02 1982 - 1100 tot 1110 [verborgen inhoud] Maeva - studiotape - 29 11 1981 - 2200 tot 2300 - Peter De Graaf - Avondmozaik [verborgen inhoud] Maeva (vanuit Boechout) - Mike Vantriesdonk - Stukje wekkerwacht - 1989 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Maeva_240581_1200-1300(PatrickValainOpening) [verborgen inhoud] De opening van Radio Maeva in Belgie. Was dat toen al vanuit de witte villa ?
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Opname van de 97.8 MHz in Bisegem van London FM [verborgen inhoud] Hier staan wat foto's:
-
- 7 antwoorden
- 3,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan
-
- 1 antwoord
- 964 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Wery Radio Tiger - Top 100 van 1966 - 1982 - 1344 tot 1430 - veel ruis en gekraak - collectorsitem [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] opgenomen in Frankrijk Eric C.
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
The best OLDIES AND TURKISH MUSIC NON-STOP from Belgium [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Sinjaal - Geert Kinnaert & Daniel De Laet - 01 05 1985 - 2300 - 2400 - Het verhaal - Peter Van Dam [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 591 weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud] Songfestival 1988 te Dublin met enkele kleppers zoals Gerard Joling, Gerard Lenorman en Celine Dion. Commentaren worden geleverd door Eric Bayens, die ook af en toe inviel voor de BRT Top 30.
-
- 0 antwoorden
- 745 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 856 weergaven
-
-
Computorproblemen zijn van alle tijden. Op 22 maart 2008 zou ik het zeezenderuur opnemen, maar het liep anders: computor bleef hangen en uiteindelijk bleek ik een opname te hebben van 38u. JP de Zeerover heeft de 38u opgedeeld in programma's afgelopen jaar. Radio Popular verdween na het plots overlijden van de eigenaar. En ja, de computor bleef vandaag weer hangen, hopelijk kunnen de liefhebbers wel naar de opnames luisteren. Popular.be en Popular.nl – Radio Popular Programmas 22 En 23 Maart 2008 Popular Watervliet - 20080322 - 0000-0100 - Johan Blankenstein – Zeezenderuur – RNI – 19740831 1-1600-1700 - Dick De Graaf & Marc Van Amstel.mp3 [verborgen inho…
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-