België
Voor discussies over radio in België (AM/FM/DAB+)
1.018 discussies in dit forum
-
Zondag 3 juni ging MNM terug van start met Marathonradio. Vanuit de studio in Leuven krijgen de studenten 20 dagen steun van Peter, Julie en Brahim. [verborgen inhoud] Als er hier interesse is voor meer uren van Marathonradio, geef dan even een seintje 😉
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server ExtraGold.94FM.13032006.1405-1503uur.Rudi Van Vlaanderen [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Mix van DJ Vinn
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Kompas 3-1-1982 Johan Blankenstein 6-7 uur [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] 0-1u
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Magdalena-19990228-0800-0845-Testuitzending Opname uit het archief van Musicradiofan.
-
- 0 antwoorden
- 935 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Peter van de Veire ging zich ergens in Vlaanderen verstoppen, de luisteraar die hem vond won 1 jaar lang chocolade. Dit jaar heeft Peter Paasei het extra moeilijk gemaakt en daardoor werd hij pas na 5 dagen zoeken gevonden. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] 2020 02 22 1300 1700 BRF1 Hörercharts.mp3 Does anyone have old copies of this show, from the 1980s or 90s? Would love to hear some... Best regards Streaming Lord Sutch
-
- 0 antwoorden
- 722 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server RadioSuperstar - 1993 [verborgen inhoud] RadioSuperstar commercials en prog [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 982 weergaven
- 2 followers
-
-
Hoi dappere Belgen ! Geen nood, ik ben ook Belg. Ik heb het forum even doorbladert en het file in bijlage trof ik nergens aan, dus deel ik het graag met jullie. File : 320 kbps stereo Deze bijdrage omvat : Radio Maeva op 7 door Sanna [verborgen inhoud] Uw reactie in woord en beeld zijn steeds welkom. Heeft u aanvullingen, feel free om deze te posten.
-
De zotste hitlijst van Vlaanderen met veel grappen, chaos en jingles live ingesproken door luisteraars. Presentatie: Jeroen Gorus en Koen Van der Sloten [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
De top 40 van 6-4-74 werd vorige week zaterdag uitgezonden door Radio Golden Flash en die van 20-4-1985 vandaag. In de top 40 uit het jaar 1974 komen o.a. voor : Mud (2x), Mouth & MacNeal, Cozy Powell, The Hollies, Albert Hammond, James Brown. In de top 40 uit het jaar 1985 komen o.a. voor: David Bowie, Killing Joke, Madonna, Tears For Fears, The Commodores, Godley & Creme, Talking Heads. Bestanden: [verborgen inhoud] De bestanden zijn tot 25 april downloadbaar. Gr, Melle
-
- 0 antwoorden
- 938 weergaven
-
-
Hoi landgenoten, Ik heb het forum even doorbladert en het file in bijlage trof ik nergens aan, dus deel ik het graag met jullie. File : 320 kbps stereo Deze bijdrage omvat : Radio Maeva Strijdlied [verborgen inhoud] Uw reactie in woord en beeld zijn steeds welkom. Heeft u aanvullingen, feel free om deze te posten.
-
20 jaar reunie Radio MAEVA en nieuwe start... "De Praatstoel" met - nagedachtenis aan Arie van Loon, - MAEVA prachtplaat: 20 jaar MAEVA lied - interview met Patrick Valain Luister/Download: [verborgen inhoud] - 58 min. File re-uploaded: 15-OCT-2012
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] slechts tijdelijk werd Radio 10 via de Vlaamse kabel doorgegeven. Fragmenten 0245-0345
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 732 weergaven
-
-
Hallo Radiovrienden, in deze aflevering van De Pre Historie ééntje met 2uur lang zomerhits uit de 60's. Guy overloopt ze jaar na jaar. http://www.mediafire.com/listen/bihcdder0bw3b9a/De_Pre_Historie_--_Zomerhits_Van_De_60's.mp3 Veel plezier, Gr. Kurt.
-
Vanmiddag tussen 12 en 15 uur zond Radio Golden Flash weer een historische Nederlandse Top 40 uit. Deze is van 8 januari 1977, met o.a Queen, Status Quo, Abba Stevie Wonder, Golden Earring, Elton John, Paul van Vliet,Boney M en mijn persoonlijke favoriet Tony Wilson/I Like Your Style. Deze laatste is bij uitstek een 'forgotten 45'. mp3: [verborgen inhoud] Lijst [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Maandag 25 april is Radio 2 presentator Paul De Meulder (63j) overleden. In de jaren 80 de stem van Radio Rijswijck op zaterdagnamiddag. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 977 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan
-
- 0 antwoorden
- 927 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 878 weergaven
-
-
Peter Petersen op Radio Royaal 01 1983 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Westpoint Koksijde - 13081981 - 1500-1600 Uur - Tony Van Beveren - Middagpauze [verborgen inhoud] Westpoint Koksijde - 13081981 - 1600-1800 Uur - Wim Verbeeck - Musicmachine [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 829 weergaven
- 1 follower
-