Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

België

Voor discussies over radio in België (AM/FM/DAB+)

1. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

2. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Radio Contact 06-81 Ton Schipper [verborgen inhoud]

3. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan

• 0 antwoorden
    • 775 weergaven
  4. Dit is een opname uit eigen archief (waarschijnlijk van MD). [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 775 weergaven
  5. Started by Diligo musicam,

Hallo iedereen.. Iemand nog oude opnames liggen van de Pré Historie ? Groetjes ... :-)

• 0 antwoorden
    • 772 weergaven
  6. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Helaas door omstandigheden vergeten dat de radio starte op zaterdag en ik heb dus niet die top 100 De player viel uit bij mij na 2,5 uur s' avonds, daarna na 10 minuten of kwartier OF het bij mij ligt de oorzaak weet ik niet IK weet niet wanneer de gepresenteerde programma's vandaag beginnen en wanneer men stopt met de uitzendingen En Ik weet ook niet of iemand op zondag Radio Pajottenland opneemt Ook kan ik niet de hele dag aanwezig zijn om hun eigen player en geluid te controleren Een steamlink vond ik niet Vandaag is ook de laatste dag van Evenementenradio Aa…

7. Started by Jeroen Vercruysse,

Heeft er iemand airchecks liggen van BOB? Het broertje van Flandria destijds, met oldies. Met een aparte presentatiestijl en leuke introducks, toch wel vernieuwend voor die tijd in Vlaanderen...

• 0 antwoorden
    • 771 weergaven
  8. Van de Golden Radio NL server Radio Maeva, 24-11-1981, Peter Hoogland, 17-18 uur [verborgen inhoud]

9. Started by Eergisteren,

Vandaag wordt de Belpop 100 weer uitgezonden. Vroeger bekend als 100 op 1. Ik neem deze uitzending al sinds jaar en dag op. Helaas deed mijn opnamestation vanochtend moeilijk. Heeft iemand anders ook een opname lopen? Stuur me even een PM. Wie oudere uitzendingen zoekt; Ik heb 2011 en 2014 t/m 2021. De oudere edities hebben wel een hele lage bitrate. Heb jij toevallig nog oude uitzendingen die ik niet heb dan hou ik me zeker ook aanbevolen.

• 0 antwoorden
    • 769 weergaven
  10. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 768 weergaven
  11. Deze uitzendingen heb ik toendertijd op DAT opgenomen vanaf 7:00 op de 30-ste tot 23:00 op de 1ste. 3 Jaar geleden heb ik de "dumps" van deze DATjes in brokken van 4 uur (1 DAT = 4 uur) op MF gezet. Voor wie het gemist heeft of interesse heeft in deze opnamen, ze staan hier: [verborgen inhoud] Op Radiopedia staat een mooi overzicht van de programmering : [verborgen inhoud] Martin van der Ven heeft een mooie video van dit event op youtube gezet :

• 0 antwoorden
    • 766 weergaven
  12. Vlaamse vrije radio begin december 1982, een hoog zeezendergehalte. In Vlaanderen was het radiolandschap sinds 1981 flink uitgebreid met een groot aantal vrije radio's uitzendend op FM. Een aantal van deze stations zond uit met hoog vermogen en/of vanaf een hoge locatie. Daardoor waren vele radiostations tot ver te bereiken wat natuurlijk de bedoeling was. Vele van de zenders waren ook tot ver in Nederland goed te ontvangen. Uit onvrede met het beleid begonnen medewerkers van een vrije radio vaak een ander station. Onder de medewerkers van de stations in waren er heel wat die hadden gewerkt bij zeezenders zoals Ben van Praag (Eric van Houte), Fred van de…

13. Started by Tino,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 763 weergaven
  14. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

15. De 1e show van de kinderen van Gert Verhulst van Studio 100, u weet wel van de Samson hond Marie de dochter neemt nu de plaatst over van haar vader Maar woensdag had ze met haar broer hun 1e show, Studio 100 genaamd op NRJ Er waren gemengde reacties op het programma Gert verraste zijn kinderen door hen op te bellen Ik ben van de oude garde, een zeerover met een jong hart maar kies dus voor wat anders om te luisteren Ik heb hun show opgenomen op 15012020, voor de liefhebbers en hun fans Hierbij: [verborgen inhoud] Vriendelijke groet, Jean-Pierre

16. [verborgen inhoud] ([verborgen inhoud])

• 0 antwoorden
    • 760 weergaven
  17. Contact-19980126-1300-1400-EricDeKoster - [verborgen inhoud] Contact-19980126-1400-1500-EricDeKoster - [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

18. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronny Radio Milac - 10-11-1991-1400-1500 [verborgen inhoud]

19. VRO Zottegem 107.6 FM - 19920824 - 0000-0000 - Guido Roelandt - Gravity Time Op Maandagavond [verborgen inhoud] VRO Zottegem 107.6 FM - 19920825 - 0000-0000 - Guido Roelandt - Gravity Time [verborgen inhoud] -------------------------------------------------------------- VRO Zottegem 107.6 FM - of VRS 103.6 FM Sint-Lievens-Houtem Volgens mij soort syndicated voor de 2 stations Guido werkte mee bij de 2 stations aan een Top 100 hetzelfde jaar! Gravity Time op 2 stations in de buurt van elkaar VRS 103.6 FM Sint-Lievens-Houtem - 19920824 - Guido Roelandt - Gravity Time…

20. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 757 weergaven
  21. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Stond net over de grens, maar was een Belgisch station Westpoint Bray-dunes Frankrijk - 09111981 - 1058-1201 Uur - Tony Van Beveren - 1ste Keukenpret [verborgen inhoud]

22. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan

23. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] R7-20010525-2235-0010 ArieVanLoon-HistorischProgramma23031982-Nonstop

• 0 antwoorden
    • 755 weergaven
  24. [verborgen inhoud] Songfestival 1988 te Dublin met enkele kleppers zoals Gerard Joling, Gerard Lenorman en Celine Dion. Commentaren worden geleverd door Eric Bayens, die ook af en toe inviel voor de BRT Top 30.

• 0 antwoorden
    • 751 weergaven
  25. Started by Vincent,

Ik ben op zoek naar een aantal lijsten van de BRT Vlaamse Top 10. Het gaat om de volgende data: 16-08-1970 30-08-1970 27-12-1970 03-01-1971 20-06-1971 18-07-1971 25-07-1971 06-02-1972 Wie heeft deze in zijn bezit en kan ons helpen?

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 748 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.