Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

België

Voor discussies over radio in België (AM/FM/DAB+)

1. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 811 weergaven
  2. Family-20010701-1050-1225-Caals&VanVooren - [verborgen inhoud] Family-20010701-1230-1405-Caals&VanVooren - [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 810 weergaven
  3. Nog luisteraars van 'de koning van de avond' hier? [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 809 weergaven
  4. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 807 weergaven
  5. Deze uitzendingen heb ik toendertijd op DAT opgenomen vanaf 7:00 op de 30-ste tot 23:00 op de 1ste. 3 Jaar geleden heb ik de "dumps" van deze DATjes in brokken van 4 uur (1 DAT = 4 uur) op MF gezet. Voor wie het gemist heeft of interesse heeft in deze opnamen, ze staan hier: [verborgen inhoud] Op Radiopedia staat een mooi overzicht van de programmering : [verborgen inhoud] Martin van der Ven heeft een mooie video van dit event op youtube gezet :

• 0 antwoorden
    • 807 weergaven
  6. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronny Radio Milac - 10-11-1991-1400-1500 [verborgen inhoud]

7. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 1 antwoord
    • 804 weergaven
  8. VRO Zottegem 107.6 FM - 19920824 - 0000-0000 - Guido Roelandt - Gravity Time Op Maandagavond [verborgen inhoud] VRO Zottegem 107.6 FM - 19920825 - 0000-0000 - Guido Roelandt - Gravity Time [verborgen inhoud] -------------------------------------------------------------- VRO Zottegem 107.6 FM - of VRS 103.6 FM Sint-Lievens-Houtem Volgens mij soort syndicated voor de 2 stations Guido werkte mee bij de 2 stations aan een Top 100 hetzelfde jaar! Gravity Time op 2 stations in de buurt van elkaar VRS 103.6 FM Sint-Lievens-Houtem - 19920824 - Guido Roelandt - Gravity Time…

9. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 802 weergaven
  10. Started by Diligo musicam,

Hallo iedereen.. Iemand nog oude opnames liggen van de Pré Historie ? Groetjes ... :-)

• 0 antwoorden
    • 801 weergaven
  11. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Radio Contact 06-81 Ton Schipper [verborgen inhoud]

12. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Antwerpen FM 105.4 - 20140605 - 0002-0243 - Frank De Laet - MiAmigo40 - Michaël Joossens Interview [verborgen inhoud]

13. Started by Gunter,

Wie heeft er thuis edities van het tijdschrift (maandblad, vermoed ik) Vrije Radio Revu? Dat richtte zich in de vroege jaren '80 voor een aanzienlijk deel op de Belgische (Vlaamse) showbizz. Ik ben geïnteresseerd in de dubbele pagina met de Vrij Radio Hitparade lijsten zoals hieronder te zien is in bijlage. Scans of foto's zijn welkom (een vergoeding kan afgesproken worden).

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 798 weergaven
  14. Met dank aan Vincent Radio Seven 1983 07 05 - 1700-1800 Hits voor de kids Ton Schipper [verborgen inhoud]

15. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 791 weergaven
  16. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan

• 0 antwoorden
    • 790 weergaven
  17. Started by Eergisteren,

Vandaag wordt de Belpop 100 weer uitgezonden. Vroeger bekend als 100 op 1. Ik neem deze uitzending al sinds jaar en dag op. Helaas deed mijn opnamestation vanochtend moeilijk. Heeft iemand anders ook een opname lopen? Stuur me even een PM. Wie oudere uitzendingen zoekt; Ik heb 2011 en 2014 t/m 2021. De oudere edities hebben wel een hele lage bitrate. Heb jij toevallig nog oude uitzendingen die ik niet heb dan hou ik me zeker ook aanbevolen.

• 0 antwoorden
    • 788 weergaven
  18. [verborgen inhoud] laatste programma Frans VD Smissen met Kompas Totaal bij Kompas, Frans Jodelaar, Bert Ree 1608-1800 + Zomaar een plaat Bert Ree 1800-1816

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 788 weergaven
  19. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan

20. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Helaas door omstandigheden vergeten dat de radio starte op zaterdag en ik heb dus niet die top 100 De player viel uit bij mij na 2,5 uur s' avonds, daarna na 10 minuten of kwartier OF het bij mij ligt de oorzaak weet ik niet IK weet niet wanneer de gepresenteerde programma's vandaag beginnen en wanneer men stopt met de uitzendingen En Ik weet ook niet of iemand op zondag Radio Pajottenland opneemt Ook kan ik niet de hele dag aanwezig zijn om hun eigen player en geluid te controleren Een steamlink vond ik niet Vandaag is ook de laatste dag van Evenementenradio Aa…

21. [verborgen inhoud]

22. Van de Golden Radio NL server Radio Maeva, 24-11-1981, Peter Hoogland, 17-18 uur [verborgen inhoud]

23. Contact-19980126-1300-1400-EricDeKoster - [verborgen inhoud] Contact-19980126-1400-1500-EricDeKoster - [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

24. Started by Jeroen Vercruysse,

Heeft er iemand airchecks liggen van BOB? Het broertje van Flandria destijds, met oldies. Met een aparte presentatiestijl en leuke introducks, toch wel vernieuwend voor die tijd in Vlaanderen...

• 0 antwoorden
    • 784 weergaven
  25. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.