Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.479 discussies in dit forum
-
Van een C-90 Compact Cassette: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 432 weergaven
-
-
Vanmiddag was het precies 34 jaar geleden dat Tom Blomberg op Radio 3 te beluisteren was met dit programma: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 535 weergaven
-
-
Ik zag Tom gisteren nog op de verzamelaars beurs in de Jaarbeurs in Utrecht lopen. Maar hier is-tie van 34 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 482 weergaven
-
-
Een opname van Compact Cassette uit eigen archief. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 71 weergaven
-
-
Een leuk programma van 34 jaar gelden met muziek uit een geweldig muziekjaar, gepresenteerd door een uitstekende DJ: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 404 weergaven
-
-
Een opname van een C-90 cassette: [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 709 weergaven
-
-
Van compact cassette: [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 390 weergaven
- 1 follower
-
-
Door alle drukte met de cassettes en dia's van Helmut was deze er afgelopen zondag bij ingeschoten. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 426 weergaven
-
-
Ook deze opname komt van een C-90 Compact Cassette: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 474 weergaven
-
-
Een eigen opname op Compact Cassette van vandaag precies 36 jaar geleden. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 187 weergaven
-
-
Van Compact Cassette: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 399 weergaven
-
-
Vanmiddag om 15:00 is het 34 jaar geleden dat deze geweldige radiomaker met dit programma te beluisteren was. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 488 weergaven
-
-
Radio 3 Dik Voormekaarshow in Evers staat op 25-02-2000 8.07-9h [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 664 weergaven
-
-
Leuk filmpie uit 1989. De studio van radio 3 toen. Juul
-
- 7 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 328 weergaven
- 1 follower
-
-
Yeap, weer een Bobtape. Rob Out op Radio 3 met Goud van Out. Waarschijnlijk uit 1976, maar dat wordt vast wel weer duidelijk als lezers naar het programma hebben geluisterd. Dus als er mensen zijn die een aanvulling kunnen geven over de uitzenddatum? Out heeft het op de tape over na een lange tijd weer Goud Van Out ipv de Lexjo. Dank weer aan Bob Bootsma voor het delen. Delen is het nieuwe hebben. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Ik weet niet of het bestaat, maar ik ben op zoek naar een logo van Radio 3 (tussen 01-12-1985 - 28-01-1994). Wie kan mij helpen?
-
-
- 2 antwoorden
- 396 weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud] Deze video-opname met een paar fragmenten van dit uur komen ook uit het archief van Helmut: Een dag eerder werd dit uitgezonden door 2 vandaag: Deze opname is helaas een n-de generatie VHS kopie waardoor de beeldkwaliteit niet geweldig is.
-
- 0 antwoorden
- 150 weergaven
-
-
Deze opname van het programma "Papa is wakker" komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud] Helmut is samen met Thomas Clausen te gast bij Pierre Papa. Meer informatie over Pierre vind je hier : [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 250 weergaven
-
-
In deze periode luisterde ik veel naar radio. En zo kreeg ik het Now Summer Dance Festival mee. Wat zoals ik op de band hoor op 3FM is uitgezonden en niet door 538. Now Summer Dance 1997-06-07 op 2 cassettes [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Geen idee of hier meer belangstelling is voor live opnames. Ik heb ook nog een aantal casette's liggen met oude optredens tijdens Koninginnedag op het Leidse Plein in de jaren 90. Het zijn geen complete uitzendingen zoals ik die hier aan tref. Maar voor de liefhebber wellicht leuk? Ik hoor het graag. Veel luisterplezier.
-
-
- 6 antwoorden
- 798 weergaven
- 1 follower
-
-
Dit is een opname uit eigen archief van DAT. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 192 weergaven
-
-
Van DAT uit eigen archief: [verborgen inhoud] 10:03 - 11:30 Edwin Diergaarde Gouden Uren 11:30 - 12:00 Dikvoormekaar 12:00 - 13:04 Daniël Dekker Mega Top 100
-
- 0 antwoorden
- 213 weergaven
-
-
Bij het doorspitten van m'n verzameling DAT bandjes kam ik deze opname tegen. [verborgen inhoud] 09:58 - 11:30 Edwin Diergaarde Gouden Uren 11:30 - 12:00 Dikvoormekaar 12:00 - 13:04 Daniël Dekker Mega Top 100 Vrijdagavond had ik m'n "audio-kerstboom" al aanstaan, tijdens het digitaal om zetten van DATjes. Evenals bij de oude analoge R2R tapes, nam ik soms op verschillende "snelheden" op de DAT bandjes op. Op samplefrequenties van 32, 44.1 en 48 kHz door elkaar. Bij het digitaliseren gaat het digitale signaal, dat uit de DAT recorder komt, naar de Behringer Ultramatch Pro, die er (in dit geval) een digitaal signaal met een samplefrequentie van 44.1 kHz van maakt. Dat gaat…
-
-
- 3 antwoorden
- 437 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 815 weergaven
- 1 follower
-
-
Ja hoor, daar is ie weer. Radio 3 TROS DVM show 14-10-2000 11.30-12.00 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 514 weergaven
-