Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.479 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 910 weergaven
-
-
hoi, ik heb twee afleveringen van de Verleidelijke 14 geupload. Eentje uit 2008 met Dennis Hoebee en de 1e aflevering uit 2006, met Rob Stenders, die vier jaar later opnieuw werd uitgezonden. grt. Benno
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Hoii, ik heb zojuist ruim 30 Trauma-shows van Jeroen Soer uit 2011 in de betreffende map geplaatst. Enjoyyy ! Grt. Benno
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
Zo her en der - en op mijn telefoon (jullie misschien ook!) - wat losse shows kunnen vinden: Peter Doolaard, Canon van de popmuziek: [verborgen inhoud] Rinse Blanksma, Get you KX: [verborgen inhoud] Leo Oldenburger, FreeKX: [verborgen inhoud] Jeroen van Inkel, vanInkel op KX: [verborgen inhoud] Basyl de Groot, Basyl op KX: [verborgen inhoud] (zit ook de laatste uitzending vanuit Vondelpark bij. Ja, ja was niet live, weet ik wel ;-) Nick van Gils, Freakolympnicks: [verborgen inhoud] (edit) eentje vergeten: Annemieke Schollaardt: [verborgen inhoud] En de laatste show van Jeroen Soer op KX: [verborgen inhoud] Was we…
-
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 2 september 2017 van 14.00 - 18.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Tipparade op 192Radio: Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 2 september 2017 van 16.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Waar zijn the Beatles now? Klapper van de week, the Stones. Wat een plaat! Dachten ze in Amerika heel anders over, kwam met moeite bij de bovenste 50. Bijzonder aan deze (dubbele…
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Iemand aanvullingen op de shows van Margje? [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Ekdom heeft ook leuke podcasts gemaakt op KX. Beginnend met een gewoon programma wat later zijn z.g. 'onderwerp' podcast. Dat waren eigenlijk dezelfde podcast als zijn Ekdom's Podcast die hij destijds voor de Avro maakte, echter op KX met een paar extra nummers. Enjoy! [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 952 weergaven
-
-
Hierbij de 3 uur durende tv-uitzending van 31 augustus 2017 op 192tv. Met een Top 40 documentaire (de eerste 10 jaar), de laatste top 40 vanaf de Norderney en een korte documentaire over radio Veronica. Dit is een programma wat ze vrijwel elk jaar herhalen! Voor iedereen die het nog niet kent of geen 192tv heeft. De eerste 10 minuten zijn nog van een programma wat er voor zit! Formaat: MP4 2 GB [verborgen inhoud] Mvg Laurens
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 2 followers
-
-
Nieuwe lijst: 2005-2008 + 2013 Jouw bijdrage moet nog worden verwerkt @MarcelteB ?? - Wicked Jazz [2013-2013] Ad Bouman - ABTT [2013-2013] Andrew Makkinga - Andrew [2008-2008] Annemieke Schollaardt - New And Improved [2013-2013] Arjan Snijders - Koopshow [2013-2013] (+ Koop Geersing) Arjan Snijders - Macca Podcast [2013-2013] (+ Koop Geersing) Arjan Van Elk - Arjan Van Elk [2007-2007] Arjan Van Elk - Chain Gang [2006-2006] Arjan Van Elk - Van Elk Wat Wils [2008-2008] Astrid De Jong - Ladies Lunch [2008-2008] Balthasar Van Puffelen - Popdossier [2006-2006] Barbara Elbert - Bambi Op Jacht [2006-2007] Barbara - Tourguide [2005…
-
- 6 antwoorden
- 2,8k weergaven
-
-
Gedigitaliseerd van 2x 30 minuten cassetteband en aan elkaar gemonteerd. [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Laatste uur Radio Paradijs 1584 AM. OP 31-8-2017 was het laatste uur ivm wet en regelgeving aangaande AM en DAB+. Radio Paradijs was 14 jaar in de lucht op 1584 am –189 meter middengolf met een non stop jamming oldies format. Een prima station met dank aan Ruud Poeze. Hier is het laatste uur hedenmiddag tussen 17 en 18 uur. [verborgen inhoud] Paul de Haan.
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Hello, where have the complete Pampus Weekend from 1st October 2015 to 4th October 2015 Record and can me make to Download. The Record ist not online at the 3FM site. Thanks!
-
Voor de weinigen die de uitzending van Tineke (met Adje Bouman als 'sidekick') vanmiddag niet beluisterd hebben, hierbij de upoload (opgenomen via de stream): [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
SHows van DJ Ratz (van voor 2013) en shows van Nico Dijkshoorn? Heeft iemand hier nog wat van liggen? Zo ja zou je dat willen uploaden?
-
- 2 antwoorden
- 986 weergaven
-
-
Stack: [verborgen inhoud]
-
-
- 8 antwoorden
- 2,9k weergaven
- 2 followers
-
-
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 727 weergaven
-
-
Ik luisterde vroeger altijd met veel plezier naar Mark bij Radio 10 (iemand opnames?). Hij heeft Leo regelmatig vervangen en ik heb deze shows op de Stack geplaatst. Ik moet ook nog opnames hebben van Prince-specials die hij gemaakt heeft, maar die heb ik nog niet teruggevonden. Ik vermoed dat er toch wel KX-DJ's zijn die programma's bewaard hebben. Iemand zin om ze "lastig te vallen"?
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-