Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Jingle192,

Beluister: [verborgen inhoud] ringo starr - you're sixteen nite-liters - k-jee bruce springsteen - hungry heart mary hopkin - knock, knock, who's there jimmy beaumont - there's no other love elvis - good luck charm boxtops - sweet cream ladies don henley - in a new york minute marie knight - you lie so well partridge family - breaking up is hard to do boots randolph - take a letter, maria scott walker - jackie andré van duin - angelique ian matthews - these days roberta flack - feel like making love los alegres - sunny sunday lucky blondo - sur ton visage une larme csn&y - suite: judy blue eyes

• 0 antwoorden
    • 735 weergaven
  2. Started by Bertus Biervilt,

Ineens op een oude cassette (ik heb meerdere verhuisdozen vol van die krengen 🙂 ) een stukje KRO uit, gezien de periode waarin je de Mirkogids kan krijgen, december 1976. Wie spreekt hier? Hans van Wilgenburg? 19761200 KRO [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 735 weergaven
  3. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 735 weergaven
  4. Started by Vincent,

Uit de Henk Roos collectie The Pretenders live. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 735 weergaven
  5. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 7 januari 1967 van 13.00 - 18.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 13.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud] Tipparade op 192Radio: ​​Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 7 januari 1967 van 16.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 735 weergaven
  6. Started by Tino,

[verborgen inhoud] Uitgezocht door Knolleke

• 0 antwoorden
    • 735 weergaven
  7. De afgelopen week zond Sky Radio op werkdagen de 'We Like The 90's Top 500' uit tussen 09 en 17 uur. De lijst is samengesteld op basis van 'likes' op Facebook. Dus te meer likes een plaat van de luisteraar kreeg, des te hoger de positie op de lijst. Deze lijst is opgenomen via de stream van Sky Radio, welke van betere kwaliteit is dan de door Sky Radio op haar website aangeboden podcasts. Hier zijn de uploads van deze top 500: 5-5 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-77RX6A6FA8QS.mp3 6-5 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WOFF8CYLIRXF.mp3 7-5 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-HMKNSFSWTWEH.mp3 8-5. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WWGOGBRT6HET.mp3 9-5. http…

• 0 antwoorden
    • 735 weergaven
  8. Started by johnterp,

hallo muziek vrienden Kan iemand mij vertellen of poster de geschiedenis van de popmuziek 1980 Een aavulling is Of een hele nieuwe versie van de poster de geschiedenis van de popmuziek 1974 En is er iemand die de versie van 1980 heeft Alvast bedankt John A Terpstra

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 734 weergaven
  9. Chart date : April 11, 1970 Show, Chart & playlist [verborgen inhoud] ( link available only 7 days )

• 0 antwoorden
    • 734 weergaven
  10. Started by Sapuripong,

Radio 10 Gold met Edwin Evers op 16-08-1991 Met dank aan Vincent voor het digitaliseren! [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 734 weergaven
  11. Bij het weer terugluisteren van m'n oude cassettebandjes vond ik nog een aantal radioprogramma's die ik toendertijd heb opgenomen. Ze zijn niet allemaal volledig en soms zit er een hiaat in, omdat het bandje snel omgedraaid moest worden en helaas zijn de uitzenddatums ook niet bekend. In de komende dagen zal ik ze plaatsen. Als eerste een half uurtje Tussen 60+ en 70- van de NCRV uit 1982 (denk ik). Het werd 's nachts uitgezonden tussen 01:30 en 02:00 uur. Gepresenteerd door Mart van de Stadt en geproduceerd door Bert Bossink. [verborgen inhoud]

12. Started by Jingle192,

Beluister hier: [verborgen inhoud] beatles - i feel fine spooky & sue - swinging on a star jh kurtz - drift away abba - mama mia balthazar - bathroom lovin' zz & de maskers - trek het je niet aan babies - isn't it time diana ross - honey boy das pop - fool for love arthur alexander - anna de havenzangers - oh heideroosje osmonds - one bad apple brimstone - do that to me one more time sharif dean - do you love me hans boekhout - muss i denn gladys knight - a better be good time blondie - denis banda black rio - cravo e canela

• 0 antwoorden
    • 734 weergaven
  13. Started by E Vd Leest,

Beste mensen, Ik ben opzoek naar een uitzending van Zomerspijkers met presentatie van Marcel Verrek. Op 10 juli 2004 ontving hij Willem Nijholt. Ik heb het wel opgenomen maar er ontbreken stukjes en dat komt door het onkeren van de bandjes. Hopelijk dat iemand mij kan helpen? Groet van E vd Leest

• 0 antwoorden
    • 734 weergaven
  14. De Top 40 van 14 Juni 1969 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 14 Juni 1969 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 14 Juni 1969 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 14 Juni 1981 door Frits Spoor [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 734 weergaven
  15. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 7 mei 2017 20.00- 22.00 uur en 12 mei 2017, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk , Ad Bouman, Kees Brinkerink en Frans de Graaff ​Speciale uitzending, gewijd aan Adje Bouman’s legendarische Top Tien, oftewel de ABTT. 50 jaar geleden ging de eerste ABTT de ether in. En raad eens wie er in de studio aanwezig is om van alles te vertellen over die ABTT? Handenvol mooie nummers komen er… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 734 weergaven
  16. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 734 weergaven
  17. De Top 40 van 7 Oktober 1972 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 7 Oktober 1972 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 41, 1972 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 7 Oktober 1989 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 734 weergaven
  18. Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

19. Started by h.roos,

VOO-R3-19860723-1900-2000-Johnny Camaro. [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 0 antwoorden
    • 734 weergaven
  20. Started by Vincent,

Ik ben met een serie MD's bezig waarop Radio Centraal opnames staan. Deze zijn voorzien van een datum en het gaat om de Nummer 1 hits marathon uit 1984. Ik zoek tijdstip en presentatie. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En van deze opname zoek ik ook het moment waarop deze geknipt moet worden. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 734 weergaven
  21. In een ander draadje spraken we over Jos van Heerden en toen moest ik aan deze opnamen denken (met Jos op Radio 10). Het is een dagdeel van de eerste dag in het eerste jaar van de Radio 10 Top 4000. Ik kwam dit tegen op een oude HD van m'n Dreambox. Het begint mat Anak op 3988 en eindigt met It's A Man's, Man's, Man's World op 3055. Dit zijn de programma's, die je kunt vinden via de link eronder: Radio 10 Gold 06-12-2005 07:56-08:00 Top 4000 Radio 10 Gold 06-12-2005 08:00-09:00 Peter Rijsenbrij Top 4000 Radio 10 Gold 06-12-2005 09:00-10:00 Peter Rijsenbrij Top 4000 Radio 10 Gold 06-12-2005 10:00-11:00 Peter Holland Top…

22. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 733 weergaven
  23. Een vraagje voor de oudere jongeren onder ons: Op 25 februari 1969 was de VARA, op Carnavals-dinsdag, in Uden voor een live-uitzending van "Een opvallend vrolijke gevarieerde visite", een programma van Kees van Maasdam en Co de Kloet. Die zou ik heel graag een keer beluisteren, maar ik betwijfel of er nog iets van bewaard is gebleven. Heeft iemand hier misschien een idee? Mark

• Bedankt
      • Treurig
    • 2 antwoorden
    • 733 weergaven
  24. City FM Classic Rock 18-09-2004 Silvan Stoet 13.09-14.29 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin

• 0 antwoorden
    • 733 weergaven
  25. Started by Tino,

[verborgen inhoud] Met dank aan Knolleke voor het uitzoeken

• 0 antwoorden
    • 733 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.