Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.718 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 649 weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 205 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Wie herrinert zich de piepshow nog? later op de vrijdagen (rond 1999) de stukjes met Bert en Ernie? naast de radio die ik luisterde op de pier met vissen en de boten voorbij zag komen... nu geplaagd met herinneringen van "toen ik nog gezond was". ik geloof dat hier nog een 538 fan was, als u mee leest, heeft u nog opnames uit die tijd? 1995 nog net geen brommer maar een timmer diploma, 1996 wel een brommer (iets aangepast voor materiaal transport) en een metsel diploma :-) goede oude tijd. nu de toekomst, hoe moeilijk is buizen techniek? radio reparatie etc?? kleine zender bouw (bereik 5 meter) cheers Arjan (die met weemoed terug denkt aan de gouden tijd…
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 625 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 823 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 23 juli 2017 20.00- 22.00 uur en 28 juli 2017, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Koen Edeling Onder leiding van onze twee kenners, Dirk en Koen, horen we vandaag een interessante mix van oud en nieuw. En toch gaat het, want dat is de formule, om de afgelopen week in het jaar 1967. Onder ‘oud’ verstaan we dan helden van vroeger tijden, zoals Roy Orbison en Rick(y)… lees verder > Lees verder
-
https://pixeldra.in/l/7WQScL
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven