Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 873 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 758 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 610 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 768 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 666 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 879 weergaven
-
-
Ik wil even opmerken dat het hoofd van de tipparade niet correspondeert met de lijst die daaronder staat. Deze is nog van afgelopen week. Het is misschien beter om die lijst zolang te verwijderen totdat de nieuwe geplaatst wordt.
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 631 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 353 weergaven
-
-
Beste verzamelaar, Ik heb veel verzamel spullen van de zeezenders. DVD's, LP's, boeken enz. Ik kan per bericht helaas maar 1 foto toevoegen. Dus houdt mijn komende oproepen in de gaten!! Hartelijke groet, Koos de Ruijter Dieren
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 934 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 753 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​ ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 12 april 2015 20.00 - 22.00 uur en vrijdag 17 april 2015, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Koen Edeling ​12 april 1965 Achter elkaar maar liefst 5 nummers met het woord ‘I’ in de titel: I’m Thinking, I Know a Place, I’m Telling You Now, What Should I Do en I’m So Young. Ach ja, teenagers zijn natuurlijk voortdurend alleen met zichzelf bezig, dus zo gek is dat…