Spring naar bijdragen

Daar gaan we weer...


Rene Verstraten

Aanbevolen berichten

Even kort dan maar...

Mij interesse voor radio is gewekt toen ik als jong jochie bij Radio Parade, de ziekenomroep in Haarlem, over de vloer kwam.

Daaruit volgde een 'baantje' bij de Haarlemse radiopiraat Radio West, niet veel later werd de overstap gemaakt naar Focus 103 in Heiloo.

Daarna een tijdlang syndicated programma's gedaan voor CBT in Terneuzen en bandjes gemaakt voor Radio Monique in het Belgische Oudenaarde.

In 1991 ben ik bij Radio Noordzee Nationaal aan de slag gegaan. Aanvankelijk als 'presentator', later ben ik mij meer gaan verdiepen in de automatisering, werd ik de vaste technicus van Conny Vandenbos en clown 'Bassie' (een hele eer).

In 1999 volgde de overstap naar Radio Nationaal. Eerst als technicus, later ook weer als DJ (als het die naam mag hebben).

Daar was het heerlijk werken met vakmensen als Karel van Cooten en Bart van Leeuwen. Veel van die 2 geleerd ook.

In 2002 viel het doek voor Nationaal en door persoonlijke omstandigheden ook voor mij.

Heden ten dage maak ik mij, deels als tijdverdrijf, nuttig bij de lokale omroep van Velsen (Seaport FM), en doe ik iedere dag een uurtje bij Radio Extra Gold want oude liefde roest niet. En dat geldt ook voor oude piratenmaatjes.

Daarnaast maak ik af en toe promo's, commercials en jingles en onderhoud ik een aantal websites.

Leuk om weer een nieuw forum te zien op internet.

Volgens mij is namelijk nog lang niet alles gehoord en verteld.

Succes met dit forum dus!

René V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe Bob de volgende keer de groeten! Enig idee of hij nog ergens 'radio maakt'?

Ik had Bob jaren niet meer gesproken tot dat hij een half jaar geleden bij ons op kantoor kwam en iemand van de T.D. nodig had !

Hij wist niet dat ik daar werkte en ik van hem niet dat hij dat baantje had.

Kortom, we hadden het nodige te bespreken.

Voor zover ik weet maakt hij geen radio meer omdat hij er een beetje genoeg van had gekregen (net als ik destijds)

Wel vertelde hij toen dat hij nog contact had met Karel van Cooten en daar langs zou gaan.

Toevallig heb ik hem gisteren nog gesproken dus het zal weer even duren voor ik hem weer zie, maar ik zal hem de groeten doen.

Je kunt hem via het internet vast wel vinden.

Rien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met 'Bob van Dam' heb ik inderdaad geruime tijd samengewerkt, erg leuke herinneringen aan.

Helaas is de hele club na het verdwijnen van Radio Nationaal uit elkaar gevallen.

Ik heb dan ook geen idee wat hij tegenwoordig doet. Het laatste wat ik van hem hoorde was dat hij bij zijn oude lokale omroepje weer iets deed voor de hobby, maar dat is ook alweer jaren geleden.

Mocht iemand hem spreken, doe hem dan mijn hartelijke groeten!

René V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6405
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    arie3000
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.