Spring naar bijdragen

montage hits


Juul

Aanbevolen berichten

Na geluisterd te hebben twijfel ik of dit hem wel is.

"de grote verwarring" ...

De volledige uitzending die Juul heeft gepost is deel 70 van de serie De Engelse popmuziek in de jaren 50 en 60. (Poster montage nr 1 hits.mp3)

De montage (Poster TROS montage hits 50-60-70.mp3) heb ik nu ook beluisterd, en ik kom tot de conclusie dat het hier gaat om Amerikaanse top 5-hits uit de jaren 50,60 en 70.

Ik hoor hierin Redbone met Come and get your love, nr.5 in US, geen no.1 hit in de UK en NL.

De meest recente die ik herken is Stumblin in' van Suzi Quattro & Chris Norman uit '78.

Uitzending dus op z'n vroegst eind '78.

Blijft de vraag over : uit de Tom Mulder of Daniël Dekker-periode ?

Een andere mogelijkheid is natuurlijk nog dat de montage wel voor Poster is gemaakt, maar nooit is uitgezonden.

Komt iemand anders verder ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die van Dirk is dus 08-01-1981, deel 54, Geschiedenis Nederlandse Popmuziek. Dit was het laatste deel van deze serie met als subtitel De Finale.

De opname van Juul is dan deel 70 van de serie De Engelse popmuziek in de jaren 50 en 60.

Ik ga vanavond even verder kijken. Ik zie uit een mailwiselling dat ik meer info heb die bij de opname van Juul hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"de grote verwarring" ...

De volledige uitzending die Juul heeft gepost is deel 70 van de serie De Engelse popmuziek in de jaren 50 en 60. (Poster montage nr 1 hits.mp3)

De montage (Poster TROS montage hits 50-60-70.mp3) heb ik nu ook beluisterd, en ik kom tot de conclusie dat het hier gaat om Amerikaanse top 5-hits uit de jaren 50,60 en 70.

Ik hoor hierin Redbone met Come and get your love, nr.5 in US, geen no.1 hit in de UK en NL.

De meest recente die ik herken is Stumblin in' van Suzi Quattro & Chris Norman uit '78.

Uitzending dus op z'n vroegst eind '78.

Blijft de vraag over : uit de Tom Mulder of Daniël Dekker-periode ?

Een andere mogelijkheid is natuurlijk nog dat de montage wel voor Poster is gemaakt, maar nooit is uitgezonden.

Komt iemand anders verder ?

Die vraag kan ik wel beantwoorden. Het is uit de Tom Mulder periode.

Juul


Die van Dirk is dus 08-01-1981, deel 54, Geschiedenis Nederlandse Popmuziek. Dit was het laatste deel van deze serie met als subtitel De Finale.

De opname van Juul is dan deel 70 van de serie De Engelse popmuziek in de jaren 50 en 60.

Ik ga vanavond even verder kijken. Ik zie uit een mailwiselling dat ik meer info heb die bij de opname van Juul hoort.

Hier even in zoeken Vincent. Daar staat het wel in denk ik.

Juul

bH4FuV.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.