Geplaatst 13 maart 201213 jr. Op de orkestband van Veronica sorry, maar is dit nummer gemaakt voor de B of A status? http://www.mediafire.com/?q958x7rp5b2291x
Geplaatst 18 maart 201213 jr. Helaas Martin, fout gegokt. Dit is gemaakt bij de promotie naar de B-status en was te horen in de Veronicaprogramma's op Radio 2, 24 maart 1982. Als de uploader van mediafire had gewerkt zou ik even een uurtje on line hebben gezet... Grtz, Evert
Geplaatst 18 maart 201213 jr. Auteur Helaas Martin, fout gegokt. Dit is gemaakt bij de promotie naar de B-status en was te horen in de Veronicaprogramma's op Radio 2, 24 maart 1982. Als de uploader van mediafire had gewerkt zou ik even een uurtje on line hebben gezet... Grtz, Evert Kijk, daar heb ik wat aan. Bedankt Evert! Heeft iemand toevallig ook de playback-tape ZONDER backing-vocals?
Geplaatst 18 maart 201213 jr. Dat wordt een stuk lastiger Harm! Ik heb em in ieder geval niet. De uploader van Mediafire werkt inmiddels weer, ik zal in de daarvoor bestemde rubriek een uurtje van die dag neerzetten. Prettige zondag, Evert
Geplaatst 18 maart 201213 jr. Ik heb wel de backing ( playback tape) van de originele 'Sorry', maar die bedoel je denk ik niet. Want op 1'03" hoor je het achtergrond koortje "Veronica sorry". Sorry dan is dat 'em niet. Juul
Geplaatst 18 maart 201213 jr. Auteur Ik heb wel de backing ( playback tape) van de originele 'Sorry', maar die bedoel je denk ik niet. Want op 1'03" hoor je het achtergrond koortje "Veronica sorry". Sorry dan is dat 'em niet. Juul Geeft niet Juul, je kunt niet alles hebben niet waar? De 'Veronica sorry' versie heb ik hier ook, zei het niet van een geweldige kwaliteit...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.