Spring naar bijdragen

mac radio software


andre ph5c

Aanbevolen berichten

  • 4 months later...

Probeer dan ook eens radiologik (DJ en scheduler) uitzendsysteem met veel gelijkenis aan SAM Broadcaster en natuurlijk Dalet. Helaas ook geen faderstart maar eventueel is er nog iets met midi te doen. Werkt bij mij prima. Maakt gebruik van je iTunes database dus geen aparte database nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Andre,

Natuurlijk kende ik die website.

Maar aardig dat je aan mij dacht!

Mocht je ICOM tx-rx hebben: http://dl2rum.de/forum/index.php

En deze is ook leuk: http://classicteck.com/electronics/

Groet,

Juul


Probeer dan ook eens radiologik (DJ en scheduler) uitzendsysteem met veel gelijkenis aan SAM Broadcaster en natuurlijk Dalet. Helaas ook geen faderstart maar eventueel is er nog iets met midi te doen. Werkt bij mij prima. Maakt gebruik van je iTunes database dus geen aparte database nodig.

Dag Richard,

Ja dat ken ik ook. Maar........"ik wil helemaal geen radio spelen, heb ik al vanaf 1967 gedaan".

Maar leuk dat je het hier plaatst.

Welke MAC gebruik je?

Ik heb hier een G5, een MacBook, en twee IMac's die wat ouder zijn.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Radiotje spelen wil ik ook helemaal niet, maar weet iemand toevallig een itunes plugin of programma die uit de playlistjes die je in het programma kan maken uit elke playlist telkens één nummer kiest (en vervolgens een willekeurig nummer uit de volgende playlist). Dan kan ik nog een klein beetje gecontroleerde variatie in de afspeellijst inbouwen. (heb nu soms met een beetje pech 3x dezelfde artiest in een kort tijdsbestek en dat ben ik dan weleens zat)

Een beter idee om dat op te lossen mag natuurlijk ook ;) Zolang ik er maar niet te veel werk mee heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan je niet helpen Harmen.

Ik gebruik iTunes alleen maar om mp3's te maken. En voor de rest heb ik m'n mp3's gewoon in een folder staan. Maar stel de vraag eens op dit forum, zitten veel iTunes gebruikers:

www.macfreak.nl

En, wat denk je hier van? Ruim 400 iTunes scripts:

http://dougscripts.com/itunes/

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.