Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Robotnik stelt zich voor

Featured Replies

Geplaatst

L.S.

Ik ben van 1963 en heb de piratenzenders dus nog net mee gemaakt, daarna was ik aangewezen op Hilversum 3. Begin jaren '80 viel mijn oor op Omroep Antwerpen (Radio Rijswijk) - dat een fantastische zatermiddag aan muziek verzorgde. Tussendoor Laser 558 - als oprisping van de piratentijd. Hilversum 1 met o.a. 'Raad een lied of niet' en 'Radio Tour de France' tijdens vakantiewerk (dat kon slechter...). Jaren '90 tot medio jaren '00 heb ik niet als bijzondere radiojaren ervaren. Keerpunt... internetradio!

KX Radio is met zijn non-format format (dj's draaien waar ze zin in hebben) leidend - heel veel nieuwe muziek opgepikt en uitgewisseld met andere luisteraars en dj's. Leuk om te horen hoe oude rotten hun kunstje nog steeds flikken, en hoe jongere generaties het stokje overnemen. KX Radio hoort sinds 2012 bij de publieke omroep. www.kxradio.nl

Verder - als ik even geen zin heb in programma's - zijn er nog legio non-stop streams met o.a. lounge muziek - lounge-radio.com, groove salad (somafm.com) en vooral MusicAirport.com. Ik hou erg van instrumentale muziek - een ondergeschoven kindje in deze tijd.

Radioluisteren combineert erg goed met het uitvoeren van mijn vak: grafisch vormgever bij molotov.nl. Als vormgever ben ik ook betrokken bij kxradio.nl. ik twitter onder de namen @robotnikonline en @forlovemusic en ben te vinden op Facebook onder mijn eigen naam Kees Jan Sloff.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.