Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Even voorstellen.

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben Arjan.

Met mijn 31 jaar alleen de laatste jaren van Caroline meegemaakt en te jong om echt te begrijpen wat er op de noordzee afspeelde.

Mijn vader was vroeger veronica fan, luisterde RNI op zijn werk met collega's en helaas niets opgenomen.

De hang naar het verleden is bij mij altijd groot geweest, van restauratie metselaar tot sleutelen aan oude tractoren en auto's.. prachtig.

Op mijn verlanglijstje staat nog een buizen radio voor de opknap en een boek over buizen techniek om de kunst uit te leren.

Moderne radio kan ik me niet in vinden helaas, en ben de mensen die bestanden delen erg dankbaar.

Met zeer vriendelijke groet,

Arjan

• 1 month later...
Geplaatst

Hallo mijn naam is Hans Verbiest geboren in Helmond 29/08/1946.

en radio in de breedste zin van het woord is heilig,daarom zeg ik ook altijd televisie is goed maar de radio is beter.

Ben ruim 28jaar filmoprateur geweest zowel in mijn geboorte stad en waar ik nu woon in Eindhoven.

Het is natuurlijk niet zo dat ik nooit T.V. kijk zeker wel maar zeer beperkt is er niks op wat voor mij geen intresse heeft gaat of wel de radio aan of een film uit eigen archief.

Geplaatst

Hans,

Welkom in het radiocafe vanuit de intercity tussen Roermond en Eindhoven.

Ha! die Vincent bedankt voor het reageren en een zeer goede reis gewenst naar Eindhoven mijn woonplaats

• 3 weeks later...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.