Spring naar bijdragen

En nu?


Juul

Aanbevolen berichten

Ik ben voor de ABTT (AdBoumanTopTien) een hoop mensen aan het zoeken. Soms gaat dat feilloos met Internet. Ik heb er al een aantal gevonden. Maar ook loop ik tegen allerlei Link en Face book gedoe aan waar ik dan een account moet aanmaken.

Maar ik wil dus niks met Facebook en Link etc te maken hebben. (zie trouwens over Facebook de Volkskrant van vandaag).

Maar dat betekent dat ik niet verder kom, dus zonder een account. Of heb ik dat verkeerd?

Wie legt deze "oude man" e.e.a. uit?

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben voor de ABTT (AdBoumanTopTien) een hoop mensen aan het zoeken. Soms gaat dat feilloos met Internet. Ik heb er al een aantal gevonden. Maar ook loop ik tegen allerlei Link en Face book gedoe aan waar ik dan een account moet aanmaken.

Maar ik wil dus niks met Facebook en Link etc te maken hebben. (zie trouwens over Facebook de Volkskrant van vandaag).

Maar dat betekent dat ik niet verder kom, dus zonder een account. Of heb ik dat verkeerd?

Wie legt deze "oude man" e.e.a. uit?

Juul

Kom een keer een glaasje prik bij mij drinken buurman en via mijn accounts op sociale media help ik je wel verder.

Ik ben weer terug in het land sinds vanmiddag. Het bezoek aan Leendert en Marjo moest vrij plotseling worden geannuleerd wegens familieomstandigheden. Dat gaan we binnenkort wel een keer alsnog afleggen.

Groet,

Douwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Juul, zonder account kom je niet verder.

Een tussenoplossing is iemand met facebook een aparte ABTT-pagina laten maken (als die al niet bestaat).

Aan de andere kant heeft Ad al een facebook account dus dat kan 'ie makkelijk zelf doen...

Hetzelfde geldt voor Linkedin.

Ik heb bij beiden een account zowel privé als zakelijk.

Je kunt mij, of iemand anders, ook de namen doorgeven zodat ik kan kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Ik weet alleen niet of dat wenselijk is... (privacy).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul,

tot mijn schande moet ik bekennen dat ik, ondanks mijn afkeer van het hele Facebook gedoe, een tijdje geleden zelf een account heb aangemaakt.

Het was en is nog steeds de enige manier om contact te zoeken met de mensen die je op Facebook hebt gevonden.

Overigens is het snel geregeld en hoef je weinig van jezelf bloot te geven. En zodra je de account niet meer nodig hebt kan alles zeer snel worden verwijderd.

Ik werd door mijn vrouw gewezen op het feit dat er oude foto's van ons dorp op Facebook stonden.

Affijn, via mijn vrouw haar account ingelogd en inderdaad het was de moeite waard.

Daarna snel een account aangemaakt en me bij de betreffende groep aangemeld. Na twee weken viel het allemaal stil en aangezien ik alle foto's had gedownload heb ik de Facebook acoount opgezegd. Kost niets. Ik ben ook niet meer terug te vinden via de zoekmachines. Dus proberen maar !

Rien (die nog steeds griezelt van het domme popie jopie gedoe op Facebook)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6417
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Albertb
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.