Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Inlogproblemen n.a.v. cookies

Featured Replies

Geplaatst

Moet ik nu elke keer eerst de cookies accepteren vóór ik uberhaupt kan inloggen?

Vind ik een tikkeltje omslachtige procedure...

Geplaatst

Harm, wees blij dat je dit "probleem" hebt, Ik heb dit ook gelukkig, dan blijft je pc lekker schoon, en heb je een goed software progje. Ik heb dat ook met die cookies en ben er zeer blij mee, kun je gelijk zien waarom er veel mensen problemen hebben op de lange duur met de pc die ze gebruiken, die laten dus allerlei zooi dumpem zonder dat ze het in de gaten hebben, want als het alleen cookies waren, nee er wordt door die cookies nog meer verspreid waardoor je pc langzaam volloopt.

Geplaatst

Even een kleine correctie voordat bovenstaand een eigen leven gaat leiden. Cookies verspreiden helemaal niets op je pc.

Cookies zijn kleine tekstbestandjes die bij het bezoeken van een website worden opgeslagen op de computer. Bij een volgend bezoek aan dezelfde website, wordt dit tekstbestandje weer teruggestuurd naar de website. In dit bestand staat (in ons geval) een sessiecode, zodat je bij een volgend bezoek niet opnieuw hoeft in te loggen.

Ook kunnen hierin gegevens worden opgeslagen om bezoekers op een website te volgen (de zogenaamde tracking cookies) voor marketingdoeleinden. Dit laatste is wegens de nieuwe wetgeving zonder toestemming van de gebruiker niet meer toegestaan. Wij vragen hier op het forum toestemming omdat we niet kunnen uitsluiten dat bijvoorbeeld extern gehoste plaatjes of youtube filmpjes cookies plaatsen.

Cookies op de computer zijn dus losse tekstbestandjes die geen kwaad kunnen (en hooguit een paar kb groot). Het kunnen er alleen heel veel zijn. Die cookies verspreiden dus niets op je pc, dat is een fabel.

Meer informatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cookies

Geplaatst

Dream on..........

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.