Geplaatst 1 november 201213 jr. De Hemelse 100 van 1993 en 1995 heb ik al gepost, maar er zat er nog eentje tussen, die van 12 mei 1994. Je vindt 'm in deze map: http://www.mediafire.com/?5p6syvp6wdbxd Veel plezier ermee!
Geplaatst 16 december 202416 dec 1 uur geleden zei Robin1981: Heeft iemand deze nog? Zowaar een variatie op ''Wie heeft deze nog?''
Geplaatst 17 december 202417 dec 13 uur geleden zei Robin Westhof: Zowaar een variatie op ''Wie heeft deze nog?'' Zeven keer 'Wie heeft deze nog?' en één keer 'Heeft iemand deze nog?'. Gelukkig is er niemand op het idee gekomen om de vragen acht keer te beantwoorden met ja of nee. Scheelt nog meer 'tijdlijnvervuiling'.
Geplaatst 17 december 202417 dec 17 uur geleden zei Robin1981: Heeft iemand deze nog? Nog gewoon te downloaden hoor. https://www.mediafire.com/?5p6syvp6wdbxd
Geplaatst 18 december 202418 dec Op 17-12-2024 om 11:57 zei Vincent: Zeven keer 'Wie heeft deze nog?' en één keer 'Heeft iemand deze nog?'. Gelukkig is er niemand op het idee gekomen om de vragen acht keer te beantwoorden met ja of nee. Scheelt nog meer 'tijdlijnvervuiling'. Had ik inderdaad even over na kunnen denken. Niet gedaan, mijn excuus. Maar goed je had me ook een berichtje kunnen sturen als moderator. Had je ook kunnen terugkijken dat ik afgelopen jaren ontzettend veel mooie opnames heb gedeeld. Of dat ondanks ik het niet breed heb eerder toch eens 25 euro heb geschonken. Laat ik maar t mijne ervan denken. Succes er verder mee.
Geplaatst 18 december 202418 dec 1 uur geleden zei Robin1981: Had ik inderdaad even over na kunnen denken. Je had gewoon die 9 'verzoekjes' in één post moeten (kunnen) plaatsen, zo simpel is het. 18 december 202418 dec bewerkt door Robin Westhof
Geplaatst 18 december 202418 dec Ja dat weet ik, zeg ik ook. Zoek maar op wat nah betekent. Dan snap je waarom je soms heel enthousiast kan worden als je iets van herkenning tegenkomt. Geen kwade bedoeling heb en verder mee afgedaan. Sluit dit topic alsjeblieft.
Geplaatst 18 december 202418 dec Op 17-12-2024 om 11:57 zei Vincent: Zeven keer 'Wie heeft deze nog?' en één keer 'Heeft iemand deze nog?'. Gelukkig is er niemand op het idee gekomen om de vragen acht keer te beantwoorden met ja of nee. Scheelt nog meer 'tijdlijnvervuiling'. Hmm, even verder denkend dan "forum discipline"... Ik vraag me af of het niet mogelijk is om een blijvend online archief te creeren.... of dat dat echt te groot/kostbaar is? Misschien is het een domme vraag. Maar qua efficientie zou het een wereld van verschil zijn. Niet alleen al dit soort "wie heeft deze nog?" posts maar ook het telkens opnieuw moeten uploaden voor de posters, telkens nieuwe posts checken en erachter komen dat je iets al hebt, etc, zijn allemaal eigenlijk redundante handelingen als we een centraal archief zouden hebben waar we alles in zouden kunnen zetten. Het valt mij op dat er qua jaren '90 materiaal in elk geval een redelijk beperkt aantal bronnen is waaruit dezelfde opnames steeds opnieuw voorbij komen.
Geplaatst 19 december 202419 dec Een subforum ''Archief Verzoeken" wellicht. Hadden we in het verleden niet iets dergelijks? Te plaatsen onder 'help' 'stamtafel' of zo .... vaag staat me iets bij.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.