Spring naar bijdragen

13-06-1979 - Radio Delmare


Vincent

Aanbevolen berichten

Als aanvulling deze:

Delmare - 13061979 - 0700-0800 Uur - Ronald Bakker - Wakker

http://www.mediafire.com/?q1hbhp6jgk3l2ap

DelMare - 13061979 - 1200-1300 Uur - Studiotape Prodihaag - Jos Verheij - Bunkergebeuren

http://www.mediafire.com/?fzk57socxb1tcpu

DelMare - 13061979 - 1300-1400 Uur - Studiotape Prodihaag - Jos Verheij - Bunkergebeuren (Never B

http://www.mediafire.com/?az8h7j4zshl52mv

Misschien zijn jullie hier blij mee.

Groetje,

Martin

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier klopt iets niet helemaal.

Jos Verheij was een dj die bij Delmare zat voordat het station ook echt de ether in ging.

Gerard had bedacht dat Delmare vanaf de Martina vanaf 7 mei 1979 weer te beluisteren moest zijn.

Die eerste week zou er nog werk genoeg te doen zijn aan boord, dus werd die hele eerste week van tevoren opgenomen op band. Deze week werd een overzicht gegeven van 5 jaar gemiste hitgevoeligheid, doelend op de periode 1974-1979.

Helaas was de Martina op 7 mei 1979 nog niet zendklaar. Sterker nog: het lag nog gewoon aan de kade in Nederland. Dus werden de bandjes nooit uitgezonden. Pas op 2 juni 1979 gingen de eerste klanken van Delmare vanaf de Martina de ether in. Jos Verheij was toen al niet meer opgenomen in het dj-team van Delmare. Hij was 'overgelopen' naar de buren van Mi Amigo 272, waar hij korte tijd als Wim de Groot werkte.

Vervanger van Jos was de kwalitatief veel sterkere Kees 'Kaas' Mulder, die de uren tussen 12 en 14 uur ging doen.

Kortom: deze uren van Jos Verheij zijn uit de nooit uitgezonden eerste testweek tussen 7 en 14 mei.

Ik zal ze eens downloaden en dan kijken wat de exacte niet-uitzenddatum is.

Meer over Delmare in het boek 'het absolute einde, een kroniek van 100 dagen Radio Delmare dat op de radiodag uitkomt.

Jan-Fré


Het bandje is bestemd voor de uitzending van woensdag 9 mei 1979.

Nogmaals: niet uitgezonden dus.

Jan-Fre


De uitzending van de Bakker-show is overigens wel van 13 juni 1979, live uitgezonden vanaf het zendschip.

Hier is de logfile van dat programma: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-4RAFO8GVNXCD.doc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 years later...
Op 12-11-2012 om 16:10 zei martinja:

Als aanvulling deze:

 

Delmare - 13061979 - 0700-0800 Uur - Ronald Bakker - Wakker

 

Please login or register to see this link.

 

DelMare - 13061979 - 1200-1300 Uur - Studiotape Prodihaag - Jos Verheij - Bunkergebeuren

 

Please login or register to see this link.

 

DelMare - 13061979 - 1300-1400 Uur - Studiotape Prodihaag - Jos Verheij - Bunkergebeuren (Never B

 

Please login or register to see this link.

 

Misschien zijn jullie hier blij mee.

 

Groetje,

 

Martin

Waarde piratenbroeder  ik denk dat om te downloaden hier iets niet klopt

en ook 

de tekst dat ik ooit toevoegde is ook weg  en/ofvoor een stuk weg ! =

[Never Broadcast !] of nooit uitgezonden

 

in feite is de tekst in 2019 te vernieuwen als

DelMare - 19790613 - 1300-1400 - Studiotape Prodihaag - Jos Verheij - Bunkergebeuren [Never Broadcast!]

 

DelMare - 19790613 - 1200-1300 - Studiotape Prodihaag - Jos Verheij - Bunkergebeuren [Never Broadcast!]

---------------

NOTA achteraf!

nadat ik dit eerder poste verscheen plots het te downloaden  bestanden in het blauw in deze post ! raar

 

och ja Martinja, onder Bestanden-eigenschappen ga ik de gewiste info terug opnemen dat het wel degelijk Wim de Groot is. 

Zijn stem vond ik ook altijd klinken als de Wim op Mi-Amigo 272.  Mijn oorkens waren dus best ok.

Dank aan Jan-Fré voor de uitleg en bevestiging

 

Hey waarde piraat gelieve het Golden Radio archief in je piratennest te bewerken ! Dat is niet illegaal typen !

 

At your service vanuit het Vlaamse piratennest

bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover
bewerken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de files nog eens gedownload en gecontroleerd !

Die komen van mij via Jan de Kat (John Anderson ) nog

en als je het vak de eigenschappen, bestanden opend zie je mijn info instaan dat het Wim de Groot is !

Dit is al eens gemeld door Jan Fré volgens mij hier of op Golden Radio club destijds.

Dus de info staat al in de file zelf van lang geleden !!

dit te info

 

besluit alles is vermeld geweest! ook nooit uitgezonden tekst

en nu maar hopen dat wie de files download de info er niet uitgooit

want daarvan zijn er veel in hun bedje ziek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6407
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    strichacht
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.