Spring naar bijdragen

Zangeres Miggy van 'Annie, Hou Jij M'n Tassie Even Vast' op 51-jarige leeftijd overleden


Juul

Aanbevolen berichten

Letterlijk overgenomen van Wikipedia. In de 4e alinea heet Marina ineens De Koning. Ze was indertijd getrouwd met (de veel oudere) Jack de Koning. Eind jaren 80 kwam ik weleens in de cafetaria van het stel, in een zijstraat van de Baronielaan in Breda. Daarna heb ik ze nooit meer gezien. 'Die gozer', die te zien is in het clipje, werkte in de zaak van mijn ouders, café The Paddock op de Grote Markt in Breda. Geen idee wat er van hem geworden is.

51, véél te jong...

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies 31 jaar geleden was Miggy te gast in het programma Kletskop, bij Annette van Trigt. Ik heb het programma al lang niet meer gehoord, maar wat ik me er van herinner is dat het gesprek maar moeilijk op gang kwam en wat korter werd gehouden dan gebruikelijk. Blijkbaar was ze nog wat onwennig waar het haar nieuwe status betrof. Toch was het wel een leuk programma, de link vind je hier:

http://www.mediafire.com/?npl9sbuu2am3yin

Gedigitaliseerd door Vincent.

Prettige zondag, en groet,

Evert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 years later...
Op 10-11-2012 om 19:02 zei Martin1968:

Letterlijk overgenomen van Wikipedia. In de 4e alinea heet Marina ineens De Koning. Ze was indertijd getrouwd met (de veel oudere) Jack de Koning. Eind jaren 80 kwam ik weleens in de cafetaria van het stel, in een zijstraat van de Baronielaan in Breda. Daarna heb ik ze nooit meer gezien. 'Die gozer', die te zien is in het clipje, werkte in de zaak van mijn ouders, café The Paddock op de Grote Markt in Breda. Geen idee wat er van hem geworden is.

 

51, véél te jong...

 

Martin

Hoi Martin,

 

Heb je misschien nog wat meer informatie over Jack de Koning voor mij, bijvoorbeeld hoe veel jaren ouder hij was dan Miggy/Marina en leeft hij nog?

Ik zou het erg op prijs stellen als je reageert. 

 

Patrica/68/Breda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Patricia Giesen:

Hoi Martin,

 

Heb je misschien nog wat meer informatie over Jack de Koning voor mij, bijvoorbeeld hoe veel jaren ouder hij was dan Miggy/Marina en leeft hij nog?

Ik zou het erg op prijs stellen als je reageert. 

 

Patrica/68/Breda

In mijn beleving was hij wel een jaar of twintig (misschien wel dertig) ouder. Of hij nog leeft weet ik niet. Ik heb hem sindsdien nooit meer gezien of iets over hem gehoord.

 

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-11-2012 om 19:02 zei Martin1968:

Letterlijk overgenomen van Wikipedia. In de 4e alinea heet Marina ineens De Koning. Ze was indertijd getrouwd met (de veel oudere) Jack de Koning. Eind jaren 80 kwam ik weleens in de cafetaria van het stel, in een zijstraat van de Baronielaan in Breda. Daarna heb ik ze nooit meer gezien. 'Die gozer', die te zien is in het clipje, werkte in de zaak van mijn ouders, café The Paddock op de Grote Markt in Breda. Geen idee wat er van hem geworden is.

 

51, véél te jong...

 

Martin

Hoi Martin,

 

Heb je misschien nog wat meer informatie over Jack de Koning voor mij, bijvoorbeeld hoe veel jaren ouder hij was dan Miggy/Marina en leeft hij nog?

Ik zou het erg op prijs stellen als je reageert. 

 

Patrica/68/Breda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Martin,

 

Bedankt voor je snelle reactie. Als ik je citaat teruglees, vermoed ik dat het contact toen wel enigszins oppervlakkig is geweest. Ken je misschien familie van hem of van mensen die hem persoonlijk kennen of hebben gekend? Alle informatie over hem is welkom en voor mij om persoonlijke redenen, heel erg belangrijk. Ik denk dat hij mijn moeder in 1968 heeft gekend.

 

Mvg, Patricia 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Patricia Giesen:

Hoi Martin,

 

Bedankt voor je snelle reactie. Als ik je citaat teruglees, vermoed ik dat het contact toen wel enigszins oppervlakkig is geweest. Ken je misschien familie van hem of van mensen die hem persoonlijk kennen of hebben gekend? Alle informatie over hem is welkom en voor mij om persoonlijke redenen, heel erg belangrijk. Ik denk dat hij mijn moeder in 1968 heeft gekend.

 

Mvg, Patricia 

 

 

Zeg maar gerust 'erg oppervlakkig' Patricia. Ik werkte in 1988/89 in de De Kortestraat. Hun cafetaria 't Leike (Grazendonkstraat 13) was daar vlakbij. Ik vond het wel grappig dat de zangeres van 'Annie' hier friet voor je bakte. Ze stonden samen in de zaak. Daarna heb ik ze nooit meer gezien. Ik weet verder niets over hem en kan je dus helaas niet helpen. Misschien kan de gemeente Breda iets voor je betekenen? Succes met je zoektocht!

 

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Martin1968:

Zeg maar gerust 'erg oppervlakkig' Patricia. Ik werkte in 1988/89 in de De Kortestraat. Hun cafetaria 't Leike (Grazendonkstraat 13) was daar vlakbij. Ik vond het wel grappig dat de zangeres van 'Annie' hier friet voor je bakte. Ze stonden samen in de zaak. Daarna heb ik ze nooit meer gezien. Ik weet verder niets over hem en kan je dus helaas niet helpen. Misschien kan de gemeente Breda iets voor je betekenen? Succes met je zoektocht!

 

Martin

Hoi Martin, 

 

Bedankt voor de gedane moeite. Ik zal je tip opvolgen! 

 

Patricia 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.