Spring naar bijdragen

1 december


Kurt

Aanbevolen berichten

Zoiets als dit?

foto: © Stichting Norderney-Ruud Doets

6Td7wkJ.jpg


Op een stomachtige zondag de top 40 en tipparade van 1-12-1973.

Ooit aangeboden door de Downloadclub.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-JLC7UPNP87KL.mp3.

Groetjes Kurt

Je bedoeld denk ik een zaterdag? En wat is het nu Kurt? 21 november ? ( zo "heet" de file, maar de 21ste was geen zaterdag)

Of heb ik last van de Storm?????????

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja , maar staat wel in mijn map als 1 december, en het is ook de top 40 van 1 december.

Had ik moeten veranderen. Maar mijn dochter stormt ook mee in haar koppetje.

Niet alles loopt goed deze zondag, mijn exuuses. En ik bied hem aan op zondag vandaar de verwarring.

Mooie foto Juul, maar was het ook omstreeks deze datum?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja , maar staat wel in mijn map als 1 december, en het is ook de top 40 van 1 december.

Had ik moeten veranderen. Maar mijn dochter stormt ook mee in haar koppetje.

Niet alles loopt goed deze zondag, mijn exuuses. En ik bied hem aan op zondag vandaar de verwarring.

Mooie foto Juul, maar was het ook omstreeks deze datum?

Geen idee wanneer Ruud de foto maakte, in ieder geval voor 31 augustus 1974 ( hi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is de Veronica Top 40 / Tipparade van zaterdag 1 december 1973. En bijzonder hard stormde het niet. Wel af en toe een uitschieter van een windvlaag.

http://www.knmi.nl/kd/daggegevens/

Maar ja... tegenwoordig stormt het al snel. Een groot deel van het journaal van vandaag wordt aan storm besteedt. Het stormde.. ja ('hier in Oost-Grunn trouwens niet zo bijzonder'), maar om aan de storm zoveel zendtijd te besteden is weer een beetje overdreven.

Prachtige foto van © Norderney - Ruud Doets. Mooi dat je de foto met ons deelt en bedankt voor de opname Kurt. Ik luister nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6413
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    San
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.