Spring naar bijdragen

Media park beheerder failliet


Juul

Aanbevolen berichten

Dat ik dat allemaal nog mee moet maken. Net op tijd weg dus..........

Ja, de overheid wilde jaren geleden dat het geprivatiseerd zou gaan worden. "Marktwerking hé?"

http://www.gooieneemlander.nl/regionaal/gooivechtstreek/article19318423.ece/Beheerder-mediapark-Hilversum-nu-echt-failliet?lref=newsletter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat dit faillissement daarmee te maken heeft Juul. De vastgoedsector zit in de hoek waar de klappen vallen.

Hoi Harmen,

Nee ik heb mij eigenlijk wat te kort door de bocht uitgedrukt.

Ik weet nog dat de gebouwen , die van de P.O., maar moesten worden afgestoten vond de overheid. Dat moest maar "aan de markt worden overgelaten" zeiden de jongens meisjes in Den Haag. Ik weet het nog goed, want de COR (Centreale OR) moest zich daar ook nog een mening over vormen. Ik ben effe kwijt welk kabinet dat was, maar zal ongetwijfeld een kabinet met VVD geweest zijn, marktwerking........Maar het is nogal gecompliceerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich geen gekke gedachte. Ergens een kantoorruimte huren is vaak praktischer dan direct een niet-flexibel pand te moeten hebben. Maar goed als ik je gelinkte artikel zo lees gaat het faillissement niet zozeer over de gebouwen, maar om de diensten op het terrein/de terreinen. Parkbeheer dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6416
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Don Canary Kaz
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.