Geplaatst 16 december 201212 jr. Mijn plaat van 2012 is de debuutsingle Little Talks van de IJslandse band Of Monsters and Men.
Geplaatst 16 december 201212 jr. Hierbij dan ook mijn lijstje voor 2012. Ik heb een selectie gemaakt uit de muziek die ik afgelopen jaar voor mezelf heb ontdekt. Dit is dus niet noodzakelijkerwijs dit jaar uitgekomen. In willekeurige volgorde (alle linkjes verwijzen naar youtube): M83 - Wait Roosbeef - Iets te veel wij(n) Happy Camper - Born with a bothered mind Strange Talk - Climbing walls Django Django - Default Team Me - Show Me Gossip - Perfect world Santigold - Disperate youth Of monsters and men - Little talks We are Augustines - Juarez Noel Gallagher's high flying birds - AKA... What a life! Stereo Total - Die Frau in der Musik Beirut - Nantes Me and my drummer - Heavy weight The Gaslight Anthem - "45" Asaf Avidan - One day The xx - Angels Jim Kroft - The Jailer Radical face - Ghost towns Haim - Forever
Geplaatst 16 december 201212 jr. Jammer, er "lopen" nu denk ik twee topics naast elkaar die hetzelfde behelsen........ Of is dit draadje alleen maar over 2012 muziek? Juul
Geplaatst 16 december 201212 jr. Auteur Jammer, er "lopen" nu denk ik twee topics naast elkaar die hetzelfde behelsen........ Of is dit draadje alleen maar over 2012 muziek? Juul Nee hoor Juul. Andere draadje waar jij het over hebt is een top allertijden lijstje. Dit is de muzikale keuze van een plaat uitgebracht in 2012.
Geplaatst 16 december 201212 jr. Mijn lijstje is inderdaad alleen muziek uit 2012. Het zal echter best mogelijk zijn dat er wel een wat ouder nummer tussen staat. Als ik mijn lijstje zo bekijk vermoed ik overigens dat op een uitzondering na, geen enkel nummer in de top 40 heeft gestaan.
Geplaatst 16 december 201212 jr. Ik snap het. Ben benieuwd of er zo hier en daar nog meer creatieve mensen zijn of alleen maar "downloaders" Juul
Geplaatst 16 december 201212 jr. Dank, Vincent en Harmen. Het liedje waar ik nu al twee maanden vrijwel dagelijks naar luister, is ‘I’m not talking’ van A.C. Newman: Afkomstig van de pracht-cd ‘Shut Down The Streets’. Er is ook een mooie live-versie: Paul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.