Geplaatst 17 december 201212 jr. Philips buizenradio, zonder zeezenders op de schaal, kraakt best wel als je zenders zoekt. Volgens mij geen echte defecten. Met de aanstaande verhuizing in zicht wil ik 'm kwijt. Als iemand 'm wil hebben, kan-ie 'm komen halen in Almere.
Geplaatst 17 december 201212 jr. Ha Rene, Deze heb ik ook staan, maar gaat niet weg. Mocht er niemand anders interesse hebben, hou ik me aanbevolen. vr.gr.anne
Geplaatst 17 december 201212 jr. als iemand van almere richting alkmaar ijmuiden komt, ik wil hem graag hebben. ik ben niet erg mobiel meer helaas, eventueel via verzending op mijn risico? mvg, Arjan
Geplaatst 18 december 201212 jr. Auteur als iemand van almere richting alkmaar ijmuiden komt, ik wil hem graag hebben. ik ben niet erg mobiel meer helaas, eventueel via verzending op mijn risico? Mocht iemand die kant op gaan, dan is dat prima. Verzenden lijkt me een dure grap en ik heb ook niet de materialen om het ding te verpakken.
Geplaatst 20 december 201212 jr. ik heb het bericht gezien wat nu weg gehaald is. bewust niet op gereageerd. als het vervoer niet werkt, en iemand anders wil en kan hem zelf ophalen voor zichzelf gaat dat voor. voor de gene die het andere bericht had geplaatst, neem naast je kritiek op mij, ook mijn invaliditeit graag. mocht het niet werken zo, dan vind ik vast wel een radio wat wel mijn kant kan uit gaan. geen negatieve gevoelens naar alle andere mensen. Mvg, Arjan
Geplaatst 20 december 201212 jr. Niet opsturen hoor, gaat helemaal fout, kapotte buizen, schaalglas, zonde.
Geplaatst 23 december 201212 jr. Hallo Rene, Ik kom hem graag halen a.s maar zit er ook K.G op want hier luister ik nu veel naar,ik hoor het wel als je hem nog bezit. Het gaat vooral dus om de Kortegolf. Mart
Geplaatst 24 december 201212 jr. Interessant, en waar luister je dan naar op de Korte Golf. Vroeger ook wel eens wat gedaan op KG.
Geplaatst 26 december 201212 jr. Auteur Hallo Rene, Ik kom hem graag halen a.s maar zit er ook K.G op want hier luister ik nu veel naar,ik hoor het wel als je hem nog bezit. Het gaat vooral dus om de Kortegolf. Mart KG-OC staat er boven één van de knoppen... Dus: jawel!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.