Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Veronica bedankt-Roek Williams

Featured Replies

Geplaatst

Dit heb ik altijd een draak van een nummer gevonden :) Ook deze kwam ik tegen bij het verzamelen van radio singles voor de opruiming.

Roek Williams met het groot koor van de Nederlandse platenhandel. de techniek op de single is van Jan Schuurman, de man die nu ook de uitzendingen van 192 TV, zoals die rond de kerst, mede technisch mogelijk maakt.

Roek Williams - Veronica bedankt

IO5h9AMkC4Q.jpg

klW8JiMo.jpg

Geplaatst

Ah.. Die single heb ik ook ja. Helaas met slechte hoes.

Maar inderdaad: Vals!

En ik zie dat Scheer en Foppen toen al bestond..

Mijn platenhandelaren staan er niet op trouwens: Huls en Sutterland in Doetinchem..

Geplaatst

Ik zie geen een zaak in het Noorden vernoemd. Ik kocht de single bij Muziekhuis Hemmes. En zie daar: Disco Bolland staat er ook op. Niet veel jaren later bemoeide Fredje Bolland zich met zeezenders

Geplaatst

Ik zie geen een zaak in het Noorden vernoemd. Ik kocht de single bij Muziekhuis Hemmes. En zie daar: Disco Bolland staat er ook op. Niet veel jaren later bemoeide Fredje Bolland zich met zeezenders

Volgens mij had Disco Bolland geen connectie met Bolland & Bolland, of het zou een oom of een vader moeten zijn. Maar zo ver gaat mijn kennis niet over het duo Rob & Ferdy dat oorspronkelijk van de Leyweg (Den Haag Zuidwest) komt.

Geplaatst

Blub.........

Geplaatst

Disco Bolland wàs van Fred Bolland. Tenminste, het filiaal op de Frederik Hendriklaan in Den Haag. De andere filialen waren van zijn ouders. Die waren dan weer geen familie van Rob en Ferdie Bolland.

Geplaatst

Ik had ook weer zitten lezen met mijn ogen dicht... Er stond Fred Bolland en geen Ferd...

Je wordt ouder, papa

Geplaatst

Ook dit draadje loopt weer weg van het onderwerp.

Hier een goede versie van Roek Williams, met compressie:

http://www.mediafire.com/?ce9wmavw3srcqmy

Geplaatst

Wat staat er eigenlijk op het b-kantje?

Geplaatst

Een groef ( van begin tot het eind ).................echt flauw , maar wel de waarheid .

maar ik zou het echt niet weten ( heb geen plaatje in mijn bezit )

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.