Spring naar bijdragen

Update Marinebroadcasterssite


Gast

Aanbevolen berichten

Leuk om te zien Paul.

En natuurlijk slim om Kees "in dienst te nemen", want hij heeft goeie ingang bij AT als oud medewerker.

Juul

Kees houdt zich oa ook bezig met de 1602 landzender en de 1557 in Den Haag. Wist niet dat hij ex AT medewerker is. Ik heb er een uurtje bij staan kijken en weer veel geleerd van de heren. Ze waren bezig de antenne aan te passen op 1485, dat ging echter niet omdat op die frequentie een local BBC station loeihard via diezelfde antenne binnenkwam, ze moesten er dus een aantal kc's naast gaan meten. Geeft ook aan dat de 1485 een vreemde frequentie is om in gebruik te nemen, als ik met mijn auto de afsluitdijk nader om naar Noord Holland te gaan dan zit ik vrolijk naar 1485 BBC te luisteren. Of deze 1485 ooit nog in gebruik wordt genomen weet ik niet maar mocht het tot leven komen dan zit er alsnel achtergrond op.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil niet lullig doen, maar als 1485 vanaf Harlingen Haven de lucht in gaat kon de UK wel eens moeilijk gaan doen.

Gewoon vanaf Urk, veel beter.

Tja Ruud, de woorden "als" en "de lucht in" zijn geheel van toepassing.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil niet lullig doen, maar als 1485 vanaf Harlingen Haven de lucht in gaat kon de UK wel eens moeilijk gaan doen.

Gewoon vanaf Urk, veel beter.

De 1485 uit Engeland is in Leeuwarden al niet meer te horen. De proefuitzendingen van Radio Marina hadden hier geen last van de Engelse 1485.

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.