Spring naar bijdragen

geweigerde toegang


MusicRadioFan

Aanbevolen berichten

Beste forumgebruikers,

Ik probeer vandaag herhaaldelijk bij de buren binnen te geraken, alwaar ik ook geregistreerd ben.

Dit wordt mij verhinderd met de volgende mededeling:

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.2.3 (CentOS) Server at forum.offshoreradio.org Port 80

Van wie gaat dit uit?

Ik moet er bij zeggen dat ik de afgelopen tijden op de site http://forum.offshoreradio.org/ regelmatig van Norton antivirus de melding krijg:

Verdachte webpagina geblokkeerd

U probeert toegang te krijgen tot:

http://forum.offshoreradio.org/

Deze webpagina is voor uw veiligheid geblokkeerd en wordt ter beoordeling ingediend. Bezoek Symantec voor meer informatie over phishing en internetbeveiliging.

Het is raadzaam deze webpagina NIET te bezoeken. Als u echter weet dat deze pagina veilig is, wilt u deze misschien toch bezoeken.

Deze site afsluiten

Ik negeer dan dit bericht, in de veronderstelling dat de website wel degelijk veilig is.

Ziet iemand hier een oplossing voor? Elke raad hieromtrent is zeer welkom. Is er een middel om toch toegang te krijgen tot de bewuste site en heeft er nog iemand dit probleem?

Alvast bedankt!

Pierre

Addicted To Music

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp je ratio niet!

Je hebt voor Norton antivirus betaald om je te beschermen en vervolgens ga je waarschuwingen negeren...

Als fora niet onderhouden wordt door de beheerders hebben rare types vrij spel

De verwarring wordt zelf door Norton antivirus gewekt m.n:

Als u echter weet dat deze pagina veilig is, wilt u deze misschien toch bezoeken.

Alvast bedankt voor je reactie

Pierre

Addicted To Music

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Harm al aangeeft lijkt het me ook niet verstandig de meldingen van je virusscanner te negeren. Ik kreeg gister ook een melding van mijn browser (chrome) dat voetbalprimeur.nl niet veilig zou zijn. Of dat zo was of niet, ik heb die site maar even links laten liggen. Hoe betrouwbaar je het offshoreforum ook acht, het kan altijd gebeuren dat er een hacker een site binnendringt en rotzooi plaatst. Het beste wat je kunt doen, is de waarschuwing dan ook op te volgen en de makers van de site in te lichten.

Inmiddels is de beheerder van dat forum ingelicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als buitenstaander kan ik daar niet over oordelen. Hoe het (technisch)beheer op het offshoreforum geregeld is weet ik niet, en dat lijkt me hier ook niet de juiste plek om over te discussieren.

Hoe dan ook, waarschuwingen over mogelijke virusbedreigingen van welke site ook maar zou ik nooit in de wind slaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb op m'n MAC geen virusscanner dus krijg ook geen waarschuwing.

En voor een Windows virus kan ik "slechts" drager zijn. En dan is het een Windows probleem.

Eéns in de twee maanden laat ik eens een virus scanner m'n mail etc. doorkijken en dan krijg ik van alle mails die ik bewaard heb sinds 2004 ( 24.000 stuks) slecht 1 geinfecteerde.........

En voor de rest.....ik heb er geen last van. Wel m'n JAVA uitgezet, dat weer wel. Maar dat doet Apple automatisch tegenwoordig met de laatste updates.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6412
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Panthera leo
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.