Spring naar bijdragen

28-05-1972 - RNI


Vincent

Aanbevolen berichten

De rest van de tape. Ik heb de info overgenomen van het briefje wat bij de tape zat, maar ik heb de opnamen niet gecontroleerd. Dat laat ik aan jullie over.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 May was an unusual programme schedule for a Sunday evening in 1972, as there was normally the Cloud Nine soul programme between 21.00 and 23.00. However, this Tony Allan show was a general one. My RNI diary records that Cloud Nine returned on the following Sunday, 4 June.

Regards

Michael

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mediafire is veel fijner. Ik heb het idee dat via Illivid (of hoe het heet) meer wordt meegestuurd dan ik zou willen...

Ik heb elders ook al gezegd MediaFire het fijnste te vinden. Met een gratis account kun je zelf al files beheren als je dat zou willen en met een betaalde account (14,50 dollar per jaar) ben je van de reclame en het invullen van codes af.

En zoals bekend blijven de files hier lang beschikbaar (ook afhankelijk van de uploader natuurlijk).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Als ik bovenstaande programma's van "2 Shared" probeer te downloaden, krijg ik een virusmelding.

Hetzelfde geldt voor de Ferry Maat en Tony Berk shows van 1972.

Zouden ze via Mediafire of WeTransfer opnieuw voor downloading kunnen worden ge-upload op dit forum? Bij voorbaat dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.