Spring naar bijdragen

Geert de Bruin - "Storm maar, beuk maar"


Juul

Aanbevolen berichten

Hier is tie,

De instrumentale track van Geert de Bruijn's "Storm maar, beuk maar" (de Norderney blijft voor mij het mooiste schip dat er bestaat)

Geert was een prachtige gozer, een echte Veronica en ABTT fan die dikwijls in onze studio te vinden was. Hij kwam dan of op de brommer of met de trein uit Oud-Zuilen naar de studio.

Geert is later een gerespecteerd filmmaker geworden die o.a. een prachtige film over Boudewijn de Groot heeft gemaakt.

Hij overleed begin september 1999 aan kanker.

Een paar dagen voor z'n overlijden zijn Ad en Tineke nog bij hem op bezoek geweest.

Geert is slechts 42 jaar geworden.

Als je dit afspeelt denk dan aan hem...........

http://www2.zippyshare.com/v/86141493/file.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er iemand die 'Storm maar, beuk maar' in de originele versie wil plaatsen ? Juul of iemand anders ?

De versie die ik heb bibbert net zo hard als ik toen ik zware griep had ....

Ik was bezig met het samenvoegen van een stereo-versie van de American Breed met 'Storm maar, beuk maar' maar de versie die ik had viel finaal door de mand.

Anders moet ik daar nog eens hele speciale software op loslaten ;)

Rien, die weer aan het opkrabbelen is ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Intussen ben ik bezig geweest met de versie die Jan stuurde en het is duidelijk wat er aan de hand is.

Storm maar, beuk maar is waarschijnlijk opgenomen met een persing waarvan het gat niet in het midden zat en de platenspeler niet helemaal stabiel was.

Het tempo zweeft verschrikkelijk en is bijna niet goed te krijgen. Komt er nog eens bij dat de stereo versie van Bend me, shape me ook wat ritmische onvolkomenheden heeft en dan krijg je ... rotzooi ! Af door de zijdeur en op naar het volgende project ;)

Nou ja, ik ben weer een aantal uren bezig geweest.

Rien, die altijd makkelijk knopen heeft kunnen doorhakken (had boswachter moeten worden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er iemand die 'Storm maar, beuk maar' in de originele versie wil plaatsen ? Juul of iemand anders ?

De versie die ik heb bibbert net zo hard als ik toen ik zware griep had ....

Ik was bezig met het samenvoegen van een stereo-versie van de American Breed met 'Storm maar, beuk maar' maar de versie die ik had viel finaal door de mand.

Anders moet ik daar nog eens hele speciale software op loslaten ;)

Rien, die weer aan het opkrabbelen is ...

Ha die Rien,

"Gelukkig".......ik ben al niet zo voor stereo versies die mono bedoeld zijn, maar Geert heeft dit bij mijn weten thuis op z'n bandrecorder opgenomen vandaar de kwaliteit denk ik.

De mono versie is zoals Geert 'em bedoeld heeft denk ik dan maar. En nu ik er zo over schrijf realiseer ik me dat Geert al 14 jaar geleden overleden is! En dat maakt mij nog steeds een beetje droevig.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 years later...
11 uur geleden zei Anne:

Ondanks dat dit bericht meer dan 10 jaar oud is… Kenden jullie Geert persoonlijk? Waren Ad en Tineke van Veronica? Ik vraag dit puur uit interesse, ben familie van hem. Hoor graag.

 

 

Leuk,

 

Dag Anne,

Ja we kenden Geert persoonlijk.

Ik weet en heb veel over hem.

Stuur mij maar een PM   via:  info at norderney.nl

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.