Geplaatst 29 maart 201312 jr. De Ross Revenge heeft een nieuwe zendmast, zie foto's http://www.radiocaroline.co.uk/#home.html Paul de Haan.
Geplaatst 30 maart 201312 jr. Het is natuurlijk maar een mastje. Maar het staat haar goed! Martin Uiteindelijk wordt de mast hoger dan nu, Moore schreef Meer: Ian, No, after the taper ends, there is an additional non tapered bit and then a pole above that. Radio Structures are keen to keep going up, but we have to decide when enough is enough. There is no ladder on the top section ! Next task is to rig it, but as the weather is dry just now, all hands have been asked to concentrate on painting the hull over Easter , aldus Moore. Natuurlijk wordt het geen 84 meter maar dat huzarenstukje moet je ook niet willen herhalen. Hulde aan de sponsors van dit mastproject. Paul de Haan.
Geplaatst 30 maart 201312 jr. Het is en blijft een belachelijk mastje op zo`n imposant schip. Jammer!
Geplaatst 30 maart 201312 jr. Ja het mastje heeft niets te maken met de grote mast die ooit op het schip gestaan heeft! Groet Hans
Geplaatst 17 april 201312 jr. Wie er gek genoeg voor is (zoals ik): je kunt stukken van de oude zendmasten kopen. Van heel klein tot groot. Zie de site van Caroline. Klik bij "New masts for old" op: I'm interested in a piece of mast. Dit kwam gisteren bij mij aan: Nu nog een goed plekje ervoor zien te vinden.
Geplaatst 17 april 201312 jr. Oude mast is in de zee verdwenen in 1987, of is dit een nadere mast op deze foto?
Geplaatst 17 april 201312 jr. Oude mast is in de zee verdwenen in 1987, of is dit een nadere mast op deze foto? Dit is een stuk van 1 van de twee 'nieuwe' masten die er na de grote mast op kwamen. Maar die noem ik inmiddels ook 'oud'.
Geplaatst 21 april 201312 jr. Het is natuurlijk maar een mastje. Maar het staat haar goed! Martin Je zal hem maar in je tuin hebben staan
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.