Geplaatst 12 april 201312 jr. Beste mensen, Ten eerste; ik kijk en luister al een tijdje rond op deze site. En het moet mij van het hart dat deze plek zeer inspiratievol is! Dank voor al jullie airchecks! Ik ben vooral geïnteresseerd in oude Yorin FM opname. Ben van mening dat ze een geweldig jingle pakket hadden en een top programmering (in het begin). Heeft iemand nog oude Jensen shows om hier te posten? Groet!
Geplaatst 22 mei 201312 jr. Ah cool. Mocht je tijd en zin hebben dan ben ik zeer geïnteresseerd Ik heb namelijk helemaal niets uit z'n oude tijd. Behalve wat airchecks op youtube natuurlijk.
Geplaatst 22 mei 201312 jr. VeronicaFM-19990831-0700-0800-RobertJensen-JensenInDeOchtend-LaatsteUitzending VeronicaFM-19990831-0800-0900-RobertJensen-JensenInDeOchtend-LaatsteUitzending VeronicaFM-19990831-0930-1000-RobertJensen-JensenInDeOchtend-LaatsteUitzending
Geplaatst 22 mei 201312 jr. Beste mensen, Ten eerste; ik kijk en luister al een tijdje rond op deze site. En het moet mij van het hart dat deze plek zeer inspiratievol is! Dank voor al jullie airchecks! Ik ben vooral geïnteresseerd in oude Yorin FM opname. Ben van mening dat ze een geweldig jingle pakket hadden en een top programmering (in het begin). Heeft iemand nog oude Jensen shows om hier te posten? Groet! Hallo, Dat ben ik grotendeels met je eens! Mijn vrouw en ik luisterden er toen ook graag naar, vooral: Henk Westbroek, Rob Stenders & Fred Siebelink en 's nachts naar Mark v.d. Akker. Dat wij ouders er toen naar luisterden, vonden onze 'pubers' maar vreemd.... Zij vonden vooral Gijs Staverman een 'bink'. Helaas hebben we er niet zo lang van kunnen genieten.... Groet, Hotel Amigo
Geplaatst 2 juni 201312 jr. Het nieuwe Yorin FM zoals ze het noemden (met Stenders, Westbroek, jensen, en vooral ook Mark van den Akker 's nachts) staat nog steeds op mijn lijstje van favoriete zenders van de voorbije jaren. Vooral aan het begin hadden ze ook een erg leuk en verrassend muziekformat met veel pop en rock. Jammer dat het in deze vorm maar kort bestaan heeft. Heb overigens helaas geen airchecks voor je.
Geplaatst 2 juni 201312 jr. Ik heb (jammergenoeg achteraf) nooit naar die periode van Yorin FM geluisterd. Het enige dat ik me nog kan herinneren is het jinglepakket, dat was het KHMX-pakket en dat vond ik een prachtig pakket. Hier is de demo te beluisteren: http://www.reelworld.com/htmlsite/demos/ac/khmx_04/KHMX_04.html
Geplaatst 8 juni 201312 jr. Er was ooit een site waarop bijna alles van Stenders op Yorin FM stond. Kan 'm helaas niet meer vinden .....
Geplaatst 16 augustus 201411 jr. even dit topic nieuw leven inblazen. Als iemand materiaal heeft van jensen in de ochtend / middag, stenders vroeg op. dan zou ik dat heel erg graag willen hebben! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. alvast bedankt.
Geplaatst 6 september 201411 jr. op www.nzbclub.nl(of .com) kun je geknipte uitzendingen zonder muziek downloaden van jensen in de middag en heel veel fragmenten
Geplaatst 7 september 201411 jr. Ik heb (jammergenoeg achteraf) nooit naar die periode van Yorin FM geluisterd. Het enige dat ik me nog kan herinneren is het jinglepakket, dat was het KHMX-pakket en dat vond ik een prachtig pakket. Hier is de demo te beluisteren: http://www.reelworld.com/htmlsite/demos/ac/khmx_04/KHMX_04.html Yorin FM heeft verschillende jinglepakketten gehad. In 2002 Music & Images met een resing van Reelworld Key 103 en WLIT. In 2004 Music & Images met een resing van Reelworld WHMX. In 2005 Music & Images met een custom pakket van Reelworld. Grt, Peter
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.