Spring naar bijdragen

Richie Havens †


Juul

Aanbevolen berichten

Richie Havens is overleden. Uit m'n jeugd, ik was 22, en hij trad op het het befaamde Woodstock festival.

72 jaar is hij geworden , veel te jong om te sterven.

Bron: LA Times

http://www.latimes.com/entertainment/music/posts/la-et-ms-richie-havens-appreciation-20130423,0,3615743.story

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft natuurlijk een geweldig nummer Juul en een van de (vele) hoogtepunten van het Woodstock festival.

Robin

Ik heb hier een kopie van een item uit 2Vandaag. M'n TV collega's maakten in 2009 een prachtig item met interviews over Woodstock met de betrokkenen. Het duurt 23 min en is schitterend!

Maar het is 280 Mb en ik weet niet waar ik dat het beste kan uploaden. Dit ivm de grootte.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze Vincent,

Heeft de file getest en hij is afspeelbaar op een Windows computer.

Hier is de link:

© TROS - Eén Vandaag.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-NUYFYQE4Z7IY.m4v

Een rechtstreekse kopie van de uitzendband, dus zonder ondertitels, maar dat is toch geen bezwaar hier.

Want de ondertitels komen er pas bij de uitzending bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een rechtstreekse kopie van de uitzendband, dus zonder ondertitels, maar dat is toch geen bezwaar hier.

Want de ondertitels komen er pas bij de uitzending bij.

Geen enkel probleem, dit mooie item uit 2Vandaag, is ook zonder ondertiteling door mij goed te volgen.

Het item brengt ook nog een paar dingen die ik niet wist.

Ook leuk om te zien is, dat Michael Lang de bewaarde lijst toont, met de optredende artiesten en hun (lage) gage.

Bedankt voor het uploaden Juul!

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen enkel probleem, dit mooie item uit 2Vandaag, is ook zonder ondertiteling door mij goed te volgen.

Het item brengt ook nog een paar dingen die ik niet wist.

Ook leuk om te zien is, dat Michael Lang de bewaarde lijst toont, met de optredende artiesten en hun (lage) gage.

Bedankt voor het uploaden Juul!

Robin

Ja Robin,

Er zaten ook zaken in die ik ook niet wist.

Vandaar dat ik een kopie heb laten maken van die bijdrage. Prachtig hoor.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6429
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Turtur
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.