Geplaatst 26 april 201312 jr. Uit de verzameling van Bob Bootsma weer een Mi Amigo cassette. Ditmaal een opname van Jukebox met Stan Haag. De opnamedag is 14 juli, de uitzenddag 28 juli 1977. Het kan natuurlijk zijn dat deze opname al eens eerder beschikbaar is geweest op een van de fora. Bob was op dat moment met een aantal vrienden aanwezig bij de opname in Playa de Aro. Dank voor het beschikbaar stellen. Jukebox Stan Haag van 25-07-1977 Als voorproefje op wat nog komen gaat de cover van het Mi Amigo Fanblad van 15 maart 1978. Deze volledige scan van het blad volgt zsm.
Geplaatst 26 april 201312 jr. Volgens mij is het uitgezonden op donderdag 28 juli ( kunt u horen op 20.57 ). Dus moet het 1977 zijn. Dank voor de opname. Marnik
Geplaatst 26 april 201312 jr. Auteur Heren, dank voor de reactie. Nu hebben we toch echt met z'n tweeën naar de tape geluisterd, maar nog is ons dit niet opgevallen, dank dus Ik ga het aanpassen.
Geplaatst 28 april 201312 jr. Leuk om nog eens die Stan terug te horen. Ooit heb ik nog eens een van zijn laatste of zijn laatste JukeBox gehoord via een kabelradio in België. Het ging veel moeizamer dan op deze opname. Iets later is Stan overleden. Ik vond hem een heel grote meneer. Bedankt om de opname te plaatsen. Het is de moeite Ricky
Geplaatst 19 juni 201312 jr. Mooie herinneringen aan Stan Haag , huiswerk maken met de jukebox en de radio vooral constant draaien vanwege de fading. Heb Veronica en Noordzee niet bewust meegemaakt , in mijn ogen was Mi Amigo groot.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.