Geplaatst 13 mei 201312 jr. 'Actrice Hetty Blok krijgt een weg, acteur Rijk de Gooyer een steeg, acteur Johnny Kraaijkamp senior een plantsoen, Joop van den Ende een plein en regisseur Leen Timp een rotonde. John senior, Linda, John en Johnny doen het met z'n allen op de Familie De Mollaan. Ook zijn er straatnaambordjes gemaakt voor de Koos Postemalaan, de Piet Römerlaan, de Willem Ruisweg en het Mart Smeetspad.' schrijft De Telegraaf. Prachtig hoor. Ik vertrouw erop dat in de volgende ronde dan de Bull Verweijboulevard, de Rob Outweg, de Lex Hardinglaan, het Tinekeplantsoen, het Ferry Maatplein en de Leo van der Gootstraat worden gerealiseerd... En dat hoeft niet per sé op het Mediapark, hoor. Mag ook gewoon in een stad, als daar wordt uitgebreid.
Geplaatst 19 mei 201312 jr. Lijkt me een goed plan Rene! Het begin is er in ieder geval al, want we hebben al een Joost den Draaijer-rotonde voor het Mediapark, en in Almere is er al enkele jaren een Top 40 Plein!
Geplaatst 25 mei 201312 jr. Juul geleijk pad, heeft hij wel verdiend in Hilversum. Als er niets word uitgebreid kan er een straat hernoemd worden.
Geplaatst 26 mei 201312 jr. Juul geleijk pad, heeft hij wel verdiend in Hilversum. Als er niets word uitgebreid kan er een straat hernoemd worden. Als het dan toch moet als volgt geschreven: "Geleick" ( er is er nl nog maar 1 in Nederland ) Juul
Geplaatst 27 mei 201312 jr. waarvoor excuus Juul, het was geschreven vanaf de iphone, of auto correctie, of ik die niet goed opgelet had.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.