Spring naar bijdragen

25 jaar TROS radio


Juul

Aanbevolen berichten

Ik was 25 jaar bij 'de tent"( de TROS dus ) zoals wij meestal zeiden. En het was gebruikelijk dat je dan mocht eten met een aantal mensen op kosten van 'de tent". En je kreeg een bruto salaris netto !.

Ik nodigde natuurlijk ook een paar Veronica maatjes uit w.o. Ad en Lex. Dat eten deden we in Lage Vuursche (tussen Hillywood en Baarn). En gezamenlijk met TROS collega's vierden we het met een heerlijke maaltijd.

En er werd natuurlijk "gesproken en herinneringen opgehaald".

Hier Ad Bouman die kennelijk iets over mij onthuld dat de aanwezige TROS collega's nog niet wisten. Lex zit er bij met een blik van "nou Ad dat had je beter niet kunnen doen".

André van Duin had samen met Ron Brandsteder een 25 jaar feest video gemaakt met toespraken zoals hun dat alleen maar kunnen doen. Toevallige passanten bij het TROS gebouw vragen wat ze van mijn jubileum vinden. Je raad het al, het werd een puinhoop.

Gelukkig heb ik het allemaal nog op video en inmiddels op m'n computer..............

foto © Juul

16ht7jp.jpg

En ook aanwezig waren Jack de Vries en Jelle Boonstra. Waar zouden ze het over hebben? Ik denk over The Beatles, Harry Nilsson en jingles beiden kennende.

Met Jack als NOB technicus heb ik heel erg veel POSTER programma's gemaakt. Jack en ik zijn van dezelfde leeftijd en delen dezelfde interesse's kwa popmuziek.

Jelle heeft al mijn Veronica documenten verwerkt tot 3 lijvige boekwerken zodat ik die alleen maar hoef te lezen en m'n "verleden" komt weer boven. Jelle heeft ook voor de TROS destijds alle, ja alle, jingles in kaart gebracht en beschreven tot honderden pagina's.

foto © Juul

30u8yut.jpg

Zijn er soms nog meer mensen die leuke foto's hebben met een verhaaltje ?

Altijd leuk om eens wat meer te lezen van en over mensen vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het waren toch hopenlijk geen pannenkoeken daar in Lage Vuursche?

(Voor de verderwegwonenden, Lage Vuursche, een klein dorpje op de Utrechtse Heuvelrug, wordt ook wel Pancake City genoemd, vanwege de links en rechts van de hoofdweg aaneengeschakelde pannenkoekenhuizen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.