Spring naar bijdragen

Draadloos internet


Vincent

Aanbevolen berichten

Ik heb het op dit moment op LW/MG. Ik logde tot eind vorig jaar de 518 kHz (Navtex). Kustwachtstations uit Caribisch gebied was voor in de winter geen probleem. Nu ben ik al blij als ik een station uit Zuid Europa kan ontvangen. Oorzaak zal wel een gare voeding zijn ergens bij de buren. Enige stoorbron wat ik zelf in huis heb is een Raspberry Pi computertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het op dit moment op LW/MG. Ik logde tot eind vorig jaar de 518 kHz (Navtex). Kustwachtstations uit Caribisch gebied was voor in de winter geen probleem. Nu ben ik al blij als ik een station uit Zuid Europa kan ontvangen. Oorzaak zal wel een gare voeding zijn ergens bij de buren. Enige stoorbron wat ik zelf in huis heb is een Raspberry Pi computertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de bovengrondse kabels storen ook de MW ontvangst, de zend amateur van twee deuren verderop is gestopt na de 5e diefstal van zijn mast.

MW ontvangen mogen we hier thuis niet meer. geen antennes en geen kijk en luistergeld betaald, weinig op tv (pulp) en de radio niet veel beter.

wat betreft de wet, ofcom wil de problemen niet zien .. waarom geen 15 meter kabel door de zolder, tja, de ratten hadden de vorige zo door.

de spaarlampen, die worden door de strot gedrukt door de eu, hier in huis is alles spaarlamp.

brakke opladers? ik ben blij dat ik geen 117v door het water heb lopen. gemeten met de multimeter, min tussen de vingers en plus onder de kraan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de bovengrondse kabels storen ook de MW ontvangst, de zend amateur van twee deuren verderop is gestopt na de 5e diefstal van zijn mast.

MW ontvangen mogen we hier thuis niet meer. geen antennes en geen kijk en luistergeld betaald, weinig op tv (pulp) en de radio niet veel beter.

wat betreft de wet, ofcom wil de problemen niet zien .. waarom geen 15 meter kabel door de zolder, tja, de ratten hadden de vorige zo door.

de spaarlampen, die worden door de strot gedrukt door de eu, hier in huis is alles spaarlamp.

brakke opladers? ik ben blij dat ik geen 117v door het water heb lopen. gemeten met de multimeter, min tussen de vingers en plus onder de kraan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen kijk en luistergeld betaald, weinig op tv (pulp) en de radio niet veel beter.

Ik weet dat kijk- en luistergeld in Engeland heel hoog zijn, maar BBC4 vind ik toch bepaald geen pulp. Met bijvoorbeeld goede muziekdocumentaires.

Het gekke is: hier in Nederland mogen wij al tientallen jaren voor een luttele vergoeding via de kabel meekijken (en via de schotel kan het zelfs gratis). In mijn studententijd had ik een paar Engelse vrienden die daar vreemd van opkeken.

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen kijk en luistergeld betaald, weinig op tv (pulp) en de radio niet veel beter.

Ik weet dat kijk- en luistergeld in Engeland heel hoog zijn, maar BBC4 vind ik toch bepaald geen pulp. Met bijvoorbeeld goede muziekdocumentaires.

Het gekke is: hier in Nederland mogen wij al tientallen jaren voor een luttele vergoeding via de kabel meekijken (en via de schotel kan het zelfs gratis). In mijn studententijd had ik een paar Engelse vrienden die daar vreemd van opkeken.

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.