Geplaatst 29 juni 201312 jr. bron: Adformatie http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/ontslagronde-538-14-mensen-op-straat/
Geplaatst 29 juni 201312 jr. Toch wel schrijnend deze ontslagen, vooral als je weet dat 'topdj's' Edwin Evers en Ruud de Wild, meer dan 1 miljoen euro per jaar verdienen....... Gr, Melle
Geplaatst 29 juni 201312 jr. Toch wel schrijnend deze ontslagen, vooral als je weet dat 'topdj's' Edwin Evers en Ruud de Wild, meer dan 1 miljoen euro per jaar verdienen....... Gr, Melle Doet me aan de zorg denken... Groet Hans
Geplaatst 29 juni 201312 jr. Auteur Inderdaad Hans. Dat zie je goed. Wedden dat er geen sociaal plan is? Juul ( m'n vakbonds en OR hart spreekt hier )
Geplaatst 3 juli 201312 jr. 538 goed kennende (mijn oude werkgever) weet ik wel zeker dat er geen sociaal plan is. They don't give a sh*t!
Geplaatst 3 juli 201312 jr. Auteur 538 goed kennende (mijn oude werkgever) weet ik wel zeker dat er geen sociaal plan is. They don't give a sh*t! Komt ook wel een beetje omdat de jeugd zich tegenwoordig niet meer "organiseert". Maar wel triest, zeker. Hadden wij dat "vroeger" bij Veronica beter geregeld......... 1 miljoen werd er verdeeld. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.