Geplaatst 25 juli 201312 jr. Andy Peebles looks back at the many radio sessions and a concert he recorded for the BBC early in his career, from 1969 - 1972. Including extracts of an interview with Bowie recorded in 1969 and John Peel's memories of Bowie's work at the BBC. First broadcast in 1987. BBC-R6-20130717-0400-0500-BowieAtTheBeeb
Geplaatst 25 juli 201312 jr. Geweldig, al die BBC-docu's. Het is meer dan waar ik tijd voor heb, maar wat ik ervan beluisterd heb, is klasse.
Geplaatst 25 juli 201312 jr. Auteur Dank. Er komen er nog twee aan uit de serie ".... at the Beeb". Op dit moment wordt er een serie "top tien van ...." uitgezonden, waarin een artiest zijn favoriete nummers laat horen. Vind het zelf niet echt interessant, maar als er behoefte aan is dan kan ik ze wel plaatsen (niet opnemen is meer werk dan andersom ).
Geplaatst 29 juli 201312 jr. Dank. Er komen er nog twee aan uit de serie ".... at the Beeb". Op dit moment wordt er een serie "top tien van ...." uitgezonden, waarin een artiest zijn favoriete nummers laat horen. Vind het zelf niet echt interessant, maar als er behoefte aan is dan kan ik ze wel plaatsen (niet opnemen is meer werk dan andersom ). In de jaren tachtig had de Beeb een programma 'My Top Twelve'. Ofwel zijn de platen langer, ofwel er wordt meer gepraat. Ben wel benieuwd. Praten met iemand n.a.v. diens platenkeuze kan interessant zijn. Edwin
Geplaatst 29 juli 201312 jr. Auteur In de jaren tachtig had de Beeb een programma 'My Top Twelve'. Ofwel zijn de platen langer, ofwel er wordt meer gepraat. Ben wel benieuwd. Praten met iemand n.a.v. diens platenkeuze kan interessant zijn. Edwin Een aantal uitzendingen van deze serie werd inderdaad onlangs weer uitgezonden in de versies my top twelve en my top ten. Ik zal ze van de week uploaden.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.