Spring naar bijdragen

Nieuw nieuw nieuw


HendrikDelmenhorst

Aanbevolen berichten

En weer een nieuwe binnenkomer op dit forum, want ik las net op het forum van 192 dat op 31 augustus a.s. dat forum gesloten wordt. Ik hou van zeezenderradio en met name van Radio Veronica (ook wel Noordzee). Sinds 13 maart 1971 verzamelaar van de top 40 en veel bezig met hitlijsten en de muziek van vroeger, nu en de toekomst. Destijds in Leeuwarden, maar intussen alweer zeven jaar vanuit Noordwest-Duitsland, maar via de pc altijd verbonden met wat er in Nederland speelt en heeft gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik ben Robert en woon in Noord-Brabant. Ik werk in de detailhandel en verkoop oa tv-s en geluidsapparatuur. Ik ben gek op het media radio. Opgegroeid met het oude Radio 3 met de AVRO-maandag, VARA-dinsdag, EO-/VPRO-woensdag, TROS-donderdag, Veronica Volle Vrijdag, NCRV-zaterdag en KRO-zondag. Prachttiijd! Ik zou het leuk vinden om hier met forumleden lekker over te babbelen! Ik hoop hier ook jingles van Radio 3 uit die tijd aan te treffen op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6416
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Don Canary Kaz
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.