Geplaatst 3 oktober 201312 jr. Het is begin 1975 toen de VOO nog geen zendtijd had en haar enige communicatiemiddel het programmablad en de Rayon bijeenkomsten waren. Op de Oude Enghweg, waar ook de Stichting Nederlandse Top-40 is gevestigd, werd in de studio bijgaande VOO promo ingesproken door Lex Harding en Rob Out. Het heeft wel een hoog 'nu weten we het wel' gehalte want deze promo duurt bijna 13 minuten! http://www.mediafire.com/?s1qpavjqgtnt9fl
Geplaatst 20 oktober 201312 jr. Mooi deze promo,uit de tijd dat alles nog moest beginnen voor de VOO. Bedankt Harm.
Geplaatst 21 oktober 201312 jr. Wil ik ook eens iets downloaden, krijg je dit, waarom toch Harm? Juul
Geplaatst 22 oktober 201312 jr. En na een dag heeft Harm 'em nog steeds op "private" staan. Zou ie boos zijn onze Harm? Of iets van "kijk eens wat voor macht ik heb?". Of, kan ook, gewoon per ongeluk? Juul PS Of wil iemand anders 'em dan maar even "uploaden" voor mij? Iemand van de volgende personen misschien? Bedankt door:h.roos, Bob, frfreak, Martin1968, rondegraaf, melle, Bosmeester, janf001, Frits Spoor, hermans33, Patjen, Albatrosstudio, Jingle192
Geplaatst 22 oktober 201312 jr. Bob bedankt en Harm helaas kan je dit van jou niet downloaden ,waarom bied je het dan aan ons aan ?
Geplaatst 22 oktober 201312 jr. Het zou best eens zo kunnen wezen dat er technische problemen zijn van MediaFire of Harm z'n computer (nog niet zolang geleden ook). Misschien heeft Harm het wel druk met andere zaken dan een bestandje uploaden, hoe dan ook het staat er weer. Gr. Bob
Geplaatst 26 oktober 201312 jr. Auteur Jongens toch, wat een voorbarige conclusies weer... Ik ben net terug van onze herfstvakantie in de Elzas, Frankrijk. Effe een weekje bijtanken zonder telefoon en internet. Maar om de vraag van Juul te beantwoorden: Alle door mij geplaatste uploads worden meestal na een week weer verwijderd.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.