Geplaatst 5 oktober 201312 jr. Wie kan vertellen wat er op de foto gaande is? Rob lijkt me een prijs uit te reiken aan een winnaar, maar wie, wat en waar. Bij voorbaat dank Anne
Geplaatst 5 oktober 201312 jr. Welnu, hier is het antwoord. En op onze website kun je e.e.a. lezen en zelfs horen....... "is dat wat?" ( hopelijk heb ik het niet voor niks geschreven ) Juul http://www.norderney192.nl/historie_1973_43.html
Geplaatst 5 oktober 201312 jr. Leuk detail: Berry Zand Scholten schreef het artikel natuurlijk voor de Telegraaf.
Geplaatst 5 oktober 201312 jr. Auteur Dank je wel Juul, Het verhaal achter de foto zit zo, iemand kreeg deze foto onder ogen en herkende Rob Out, ik zelf natuurlijk ook. Deze persoon is veel te jong om Radio Veronica toen daadwerkelijk te hebben mee gemaakt en vroeg mij om uitleg. Deze kan ik nu geven, blijkbaar Leeft Radio Veronica nog voor jong en oud. vr.gr.Anne
Geplaatst 5 oktober 201312 jr. Leuk dit staat ook in het boekje over Veronica speelbal van de golven ..Maar ja ik ben 57 en zie het direct aan de foto..
Geplaatst 6 oktober 201312 jr. Dank je wel Juul, Het verhaal achter de foto zit zo, iemand kreeg deze foto onder ogen en herkende Rob Out, ik zelf natuurlijk ook. Deze persoon is veel te jong om Radio Veronica toen daadwerkelijk te hebben mee gemaakt en vroeg mij om uitleg. Deze kan ik nu geven, blijkbaar Leeft Radio Veronica nog voor jong en oud. vr.gr.Anne Waar is jou foto gebleven? Ik zie een foutmelding.....Of ligt het aan mijn browser? Juul
Geplaatst 6 oktober 201312 jr. Auteur Weet het ook niet, verdwenen. Nieuwe poging, maar het is de zelfde foto als bij Juul. Hierna nog een poging
Geplaatst 6 oktober 201312 jr. Auteur Weet het ook niet, verdwenen. Nieuwe poging, maar het is de zelfde foto als bij Juul. Geef het op flickr is niet mijn ding, dan maar zo proberen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.