Geplaatst 27 oktober 201312 jr. Ik luister op dit moment naar 6,045 Mhz shortwave. Waar komt dat vandaan? Juul
Geplaatst 27 oktober 201312 jr. Ik luister niet maar dit komt uit Nauen. Radio Iceman? Op http://www.fmscan.org kan je altijd even controleren wat er op dit moment wordt uitgezonden.
Geplaatst 27 oktober 201312 jr. Auteur Ja komt uit Nauen, zie ik nu ook. Het was "Shortwave Rock' is nu weer uit de lucht. Klonk Engels met een Nederlands accent. M'n antenne was een meetsnoer van een meter, binnen, op m'n R70. Juul
Geplaatst 27 oktober 201312 jr. Hoorde ik ook, loeihard hier aant Schildmeer, gewoon op spriet van mijn "wereldontvanger" Heb geen station ID gehoord. Paul de Haan.
Geplaatst 27 oktober 201312 jr. Huren een zender voor 1 of 2 uurtje in Nauen. 100 kW kost ergens tussen de 75 en 100 euro per uur.
Geplaatst 27 oktober 201312 jr. Radio Iceman en de andere uitzendingen op de andere zondagen in de maand kwamen altijd uit Wertachtal. Weet eigenlijk of iceman nog steeds zijn uitzendingen doet. Heb 'm al een tijdje niet meer gesproken. Zou best kunnen dat ze verhuisd zijn naar Nauen. Doet me in elk geval herinneren aan de keer dat ik als spontane actie met iceman een keer op zaterdagochtend naar Berlijn ben gereden en we een dag later op de terugweg langs Nauen zijn gereden om even een paar foto's te schieten. Een fotoreportage staat hier nog in het cafe.
Geplaatst 27 oktober 201312 jr. Radio Iceman en de andere uitzendingen op de andere zondagen in de maand kwamen altijd uit Wertachtal. Weet eigenlijk of iceman nog steeds zijn uitzendingen doet. Heb 'm al een tijdje niet meer gesproken. Zou best kunnen dat ze verhuisd zijn naar Nauen. Doet me in elk geval herinneren aan de keer dat ik als spontane actie met iceman een keer op zaterdagochtend naar Berlijn ben gereden en we een dag later op de terugweg langs Nauen zijn gereden om even een paar foto's te schieten. Een fotoreportage staat hier nog in het cafe. Prachtige reportage. Paul de Haan
Geplaatst 28 oktober 201312 jr. Hier de website van Shortwave Rock http://www.shortwaverock.com/ Vr gr Jan
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.