Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Veronica laatste programma Bart van Leeuwen

Featured Replies

Geplaatst

Vandaag moest Bart van Leeuwen gedwongen stoppen bij Veronica, i.v.m. de nieuwe koers. Hierbij zijn laatste programma. Hoop trouwens dat die terug komt bij Radio 10...

01-11-2013 90's top 750 Rick van Velthuysen 08.00 - 09.00

01-11-2013 90's top 750 Bart van Leeuwen (zijn laatste) 09.00 - 12.00

Veel plezier ermee,

Wim

http://www41.zippyshare.com/v/40874071/file.html

Geplaatst

Op Facebook en Twitter is er ook al één en al verontwaardiging over het gedwongen vertrek van Bart...

Bart was één van de ankers van het huidige Veronica, met een vaste schare fans.

Juist bij Veronica zouden ze moeten weten hoe belangrijk een anker is... Maar nee..

Geplaatst

Dit Veronica heeft toch niets met dat andere Veronica te maken, dus dat anker was hij volgens de 'leiding' allang niet meer denk ik Rob. Gewoon te oud want 'we gaan jongere oldies en hits brengen' en dan kan je zo'n oude man niet meer gebruiken. Heel jammer.

Geplaatst

Bart is net zo oud als ik, ik weet hoe het is om afgedankt te worden op deze leeftijd! Ik luisterde nog wel eens naar Bart, nu ga ik maar iets anders zoeken. Maar wat?

Groet Hans

Geplaatst

Radio Veronica mag maar 5% platen draaien, jonger dan 5 jaar. Dat zijn nog geen 20 platen per dag!

Dus met het verjongen van de muziek zal het wel meevallen, want dat doen ze nu ook al. Ook werden er de laatste tijd veel minder eighties gedraaid. Ik denk dat dit een ultieme poging is om het verloren marktaandeel terug te winnen.

Geplaatst

Bart is net zo oud als ik, ik weet hoe het is om afgedankt te worden op deze leeftijd! Ik luisterde nog wel eens naar Bart, nu ga ik maar iets anders zoeken. Maar wat?

Groet Hans

Kom op man! Ik ben op mijn 51e als zzp-er gaan werken en heb nu - na 6 jaar - voor eerst (even) geen opdracht....

Douwe

Geplaatst

Dit Veronica heeft toch niets met dat andere Veronica te maken, dus dat anker was hij volgens de 'leiding' allang niet meer denk ik Rob. Gewoon te oud want 'we gaan jongere oldies en hits brengen' en dan kan je zo'n oude man niet meer gebruiken. Heel jammer.

Je hebt helemaal gelijk, Alex..

Het was dan ook meer spreekwoordelijk, want ik denk dat dit huidige Veronica een grote schare luisteraars aan Bart te danken heeft.

Vandaag heb ik een paar maal geluisterd en het is er niet echt beter op geworden. Veel geblaat, weinig wol..

Somertijd zal ik nog wel regelmatig luisteren, maar verder haak ik daar nu helemaal af!

Geplaatst

Da's wel duidelijk...

Maar men richt zich nu natuurlijk meer en meer op een doelgroep waar al heel veel voor is.. Q-music, 538, Hilversum 3...

Maar ik blijf Bart trouw! Hij is een van de laatste "helden" uit mijn jeugd die nog te horen is (was...)!

Geplaatst

Helemaal eens Rob. In de programmering ("80's & 90's) mis ik toch wel zo af en toe een lekkere gouwe ouwe uit de 60's of 70's. Die hoorde je er eigenlijk nooit. Het is jammer.

Deze week trouwens wel heel veel van die platen op radio 5: de Evergreen Top 1000. Super genieten van de muziek uit zelfs de 40's en 50's, maar vooral 60's en 70's.

post-302-1406841686,624_thumb.jpg

Geplaatst

Idd veronica is veronica niet meer! Draagt eigenlijk alleen nog maar de naam, meer niet!

Geplaatst

In The Mix en de Minimix van Ben Liebrand is nog authentiek ;-). Maar goed, dat heeft toch ook een specifieke doelgroep.

• 3 years later...
Geplaatst

Hoi zou je de laatste van bart van leeuwen willen douwnlouden 

Groetjes van Ruud 

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.