Geplaatst 3 november 201312 jr. Goh, Lees ik net dat Rick van Velthuysen net als ik woont in de Gemeente Elburg. En hij gaat de politiek in. Maar hij heeft het wonen in de Bilblebelt niet zo goed begrepen. Nou komt dat bij dj's wel meer voor dat ze iets niet snappen. Afgezien daarvan, zijn partij kan zich niet in mijn belangstelling verheugen. Verre van dat. http://www.vvdelburg.nl/ Dus............ En zijn Veronica is toch een heel ander Veronica dan het mijne, maar daar kan hij dan weer niks aan doen. http://radio.nl/783842/radio-veronica-deejay-rick-van-velthuysen-gaat-de-politiek-in
Geplaatst 3 november 201312 jr. Hahaha! Die VVD van Rick is gewoon een splinterpartij in Elburg (en dat zal wel zo blijven ook). Nu nog in de rest van het land.
Geplaatst 3 november 201312 jr. Auteur Hahaha! Die VVD van Rick is gewoon een splinterpartij in Elburg (en dat zal wel zo blijven ook). Nu nog in de rest van het land. Inderdaad! Ik kan niet wachten. Juul PS. Heb je gisteravond "onze Jan" gezien die meneer Spekman alle hoeken van de studio liet zien?!
Geplaatst 8 november 201312 jr. Auteur Je wordt een verbitterde oude man, Juul..... Gr. Thijs Ik denk het Thijs. Juul
Geplaatst 9 november 201312 jr. Inderdaad! Ik kan niet wachten. Wordt de PVV nog groter..... Juul PS. Heb je gisteravond "onze Jan" gezien die meneer Spekman alle hoeken van de studio liet zien?! Jan heeft het makkelijk, nooit in een regering gezeten, en mijn achterbuurman met trui heeft kennlijk gekozen voor regeren, niet slim natuurlijk samen met VVD, maar regeren is altijd inleveren standpunten. Als Roemertje in een kabinet komt zal het het onze tomatenliefhebers wel anders vergaan. De PVV gaat gewoon niet in een regering en hoeft niets in te leveren, levert veel winst op, maar wat moet je ermee.
Geplaatst 9 november 201312 jr. Auteur Jan heeft het makkelijk, nooit in een regering gezeten, en mijn achterbuurman met trui heeft kennlijk gekozen voor regeren, niet slim natuurlijk samen met VVD, maar regeren is altijd inleveren standpunten. Als Roemertje in een kabinet komt zal het het onze tomatenliefhebers wel anders vergaan. De PVV gaat gewoon niet in een regering en hoeft niets in te leveren, levert veel winst op, maar wat moet je ermee. Zullen wij dan maar Ruud? Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.